Bakım ve Destek Servisleri
Bakım ve Destek Servisleri

Müşterilerimizin kendi işlerine odaklanmalarını sağlamak amacıyla, müşterilerimizin BT  altyapı  desteğini ve işletimini gerçekleştiriyoruz. Arıza oluşmadan gerekli önlemleri almak yaklaşımı ile servis sunarak, periyodik olarak arıza önleyici bakım, network donanım ve sistem yazılımları için gerekli düzenleme ve güncelleme  hizmetleri sunuyoruz.



Facebook Linkedin
Ağ Sistemleri Ağ Sistemleri Bakım ve Destek, müşterilerin yerel ağ (LAN), geniş alan ağ (WAN), kablosuz alan ağı (WLAN) altyapılarında yer alan network ürünlerinin (router, switch, modem, AP, vb.) kuruluşlarını, donanım ve sistem yazılım sorunlarının giderilmesini, çalışır halde tutulmasını ve sorunsuz çalışmasını sağlamak üzere, belirli servis seviyeleri esaslı (SLA) olarak yürütülen teknik destek servisleridir. Çağrı bazlı veya servis seviyesi esaslı olarak yürütülür ve yönetilir.
incele oku »
Güvenlik Sistemleri Güvenlik Bakım-Destek servisleri, müşterilerimizin yerel ağ (LAN) ve geniş alan ağ (WAN) altyapılarında yer alan güvenlik ürünlerinin (firewall, router, email, web  güvenliği yazılımları, içerik filtreleme vb.) kurulum, donanım ve sistem yazılım sorunlarının giderilmesini, çalışır vaziyette tutulmasını ve sorunsuz çalışmasını sağlamak üzere, belirli servis seviyelerine (SLA) uygun olarak verilen teknik destek hizmetleridir. Çağrı bazlı veya servis seviyesi esaslı olarak yürütülür ve yönetilir.
incele oku »
Sunucu Sistemleri Sunucu Sistemleri Destek servisleri, müşterilerimizin BT altyapısında bulunan sunucuların standartlara uygun bir biçimde kurulumunu, çalıştırılmasını ve bakımını sağlamak üzere, belirli servis seviyelerine uygun şekilde verilen teknik destek servisleridir. Çağrı bazlı ve servis seviyesi esaslı (SLA) olarak yürütülür ve yönetilir. Kapsam genel olarak sunucu sistemlerinde oluşan donanım problemleri ve bu donanımlar üzerinde yer alan işletim sistemleri ve/veya yazılımlarda oluşan yazılım problemlerinin giderilmesi ve sorunsuz çalışmasının sağlanmasıdır.
incele oku »
Veri Depolama Servisleri Veri Depolama Sistemleri Destek servisleri, müşterilerimizin BT altyapısında bulunan veri depolama sistemlerinin standartlara uygun bir biçimde kurulmasını, çalıştırılmasını ve bakımını sağlamak üzere, belirli servis seviyelerine (SLA) uygun olarak yürütülen teknik destek servislerimizdir. Kapsam genel olarak; veri depolama sistemlerinde oluşan donanım problemleri ve bu donanımlar üzerinde yer alan işletim sistemleri ve/veya yazılımlarda oluşan yazılım problemlerinin giderilmesi, sorunsuz ve daha yüksek performanslı çalışmasının sağlanmasıdır.
incele oku »
Hyper-Converged Sistemler Hyper-Converged Sistemler Destek servisleri, müşterilerimizin BT altyapısında bulunan Hyper-Converged sistemlerinin standartlara uygun bir biçimde kurulmasını, çalıştırılmasını ve bakımını sağlamak üzere, belirli servis seviyelerine (SLA) uygun olarak yürütülen teknik destek servislerimizdir. Kapsam genel olarak; hyper-converged sistemlerde oluşan donanım problemleri ve bu donanımlar üzerinde yer alan işletim sistemleri ve/veya yazılımlarda oluşan yazılım problemlerinin giderilmesi, sorunsuz ve daha yüksek performanslı çalışmasının sağlanmasıdır.
incele oku »
IMACD Servisleri IMACD hizmetleri ağ ekipmanları, desktop, laptop, yazıcı ve tarayıcı, bu cihazların üzerindeki işletim sistemleri ve standart uygulamaların verimli ve sorunsuz bir biçimde kurulması, ilave edilmesi veya çıkarılması, taşınması ve işlevini tamamladığında/kullanımdan kaldırılacağı zaman hurdaya ayrılma sürecini içermektedir. Bu şekilde müşterilerimize kullanıcı tarafında yer alan ürün ve/veya sistemlerinin gereksinimlerine ve belirli servis seviyelerine uygun, proje veya çağrı bazlı destek hizmetleri sağlıyoruz.
incele oku »