Biltam'da Kariyer

Bilişim... Bilgi teknolojileri... Network...
 
Geleceği belirleyen mesleklerin çoğu bu kavramlarla tanımlanıyor. Biltam' da çalışanlar bilgiye ve yeniliklere öncelikli olarak ve yüksek teknolojinin sunduğu kaynaklardan ulaşırlar.


İş Başvurusu 
Siz de kendinizi Biltam ailesinin bir üyesi olarak görmek isterseniz fotoğraflı özgeçmişinizi, çalışmak istediğiniz pozisyonu da belirterek, KARİYER başlığı ile ik@biltam.com.tr adresine gönderebilir ya da başvurularınızı kariyer.net üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.


Staj
Biltam her yıl farklı üniversitelerde okuyan öğrencilere staj olanağı sunar. Başvurular her yıl Nisan-Mayıs-Haziran döneminde İnsan Kaynakları Departmanı tarafından değerlendirilir. Staj başvurunuz için kendinizi tanıtan fotoğraflı başvuru mektubunuzu, staj yapmak istediğimiz bölümü de belirterek, STAJ başlığı ile ik@biltam.com.tr adresine gönderebilirsiniz.

Değerlendirme 
Başvuru değerlendirmelerinde adayların başvurdukları bölümle ilgili bilgi sahibi olmalarına, kariyerlerini bu alanda ilerletme isteklerine ve takım çalışmasına yatkın olmalarına dikkat edilir.




Yazılım Geliştirme Uzmanı

Genel Nitelikler

  • Üniversitelerin mühendislik veya fen fakültelerinden mezun
  • Go, Python, javascript (Node.js), Scala, Java, C#, C++, C dillerinden en az birine hakim
  • MongoDB, MySQL, MSSQL, PostgreSQL veritabanlarından en az birine hakim
  • Html, css ve javascript ile web arayüzlerine basit eklentiler yapabilecek
  • Mesleki düzeyde İngilizce bilen
  • En az 2 yıl iş tecrübesine sahip
  • Ekip çalışmasına yatkın, analitik düşünebilen, esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek
  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli
  • Linux tabanlı sunucularda uygulama geliştirebilecek
  • Git kullanabilen
  • Bigdata alanında istekli veya deneyimli
  • Güncel teknolojilere hızlıca uyum sağlayabilecek.

 

İş Tanımı

  • Network cihazları için geliştirilmiş ve geliştirilmekte olan uygulamalarımıza müşteri ihtiyaçları doğrultusunda eklentiler yapılacak.
  • Cihazlardan toplanan verileri belirlenen raporlara çevirecek, bunların web arayüzlerle gösterilmesini sağlanacak.
İşbirliği Çözümleri Satış Öncesi Destek Mühendisi

Şirketimizin Collaboration departmanında çalışmak üzere Satış Öncesi Destek Mühendisi  aramaktayız.

Genel Nitelikler

  • Üniversitelerin Elektronik, Bilgisayar, Telekomunikasyon ve diğer ilgili bölümlerinden mezun
  • Benzer bir pozisyonda minimum 1 yıl tecrübeli
  • Takım çalışmasına yatkın, esnek çalışma saatlerine ayak uydurabilen
  • Teknik dökümantasyon okuyabilecek ve yorumlayabilecek düzeyde İngilizce bilen
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış
  • Ağ tabanlı telefon ve görüntü sistemleri (VoIP) üzerinde kariyer hedefleyen
  • Aktif araç kullanabilen
  • Yurtiçi ve yurtdışı seyahat engeli olmayan

İş Tanımı

  • Satış ekibine destek olunması,
  • Müşteri ziyaretleri yaparak, olası projelerinde yeni ürünler ve yetkinliklerden haberdar etmek
  • Müşterilerin teknik konulardaki taleplerini cevaplandırmak, uygun sunumlar ve kit listleri hazırlamak
  • Müşterilerin talep ettiği ürünlerin ilgili fiyatını tespit etmek ve satış yöneticisine maliyetleri bildirmek
  • Şartname yazabilmek, yazılmış şartnameyi yorumlayarak doğru ürünleri tespit edebilmek
  • Üreticiler ile yapılan toplantılara düzenli olarak katılmak ve teknik eğitimleri takip etmek
  • Collaboration alanında yeni çıkan ürünler ve teknolojinin takip edilmesi
  • Müşterilere yerinde Collaboration demo gösterilmesi ve ilgili demo organizasyonun ayarlanması 

 

Network Mühendisi - İstanbul

 

Genel Nitelikler

  • Üniversitelerin mühendislik bölümlerinden mezun
  • Network teknolojileri ve güvenlik çözümlerinde bilgi sahibi
  • İyi derecede ingilizce bilen
  • En az 2 yıl iş tecrübesine sahip
  • Tercihen; Cisco CCNP sertifikasına sahip
  • Ekip çalışmasına yatkın, analitik düşünebilen,
  • Müşteri ve insan ilişkileri kuvvetli
  • Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış,
  • Sürücü ehliyeti olan ve en az 2 yıldır aktif araç kullanan

 

İş Tanımı

Satış Öncesi Sorumluluklar

  • Proje satış faaliyetleri sırasında, lokasyon incelemeleri ve müşteri görüşmeleri ile teknik gereksinimleri detaylı olarak belirlemek
  • Müşteri ihtiyaçlarına en uygun network çözümlerini, Biltam tarafından sağlanan ürünleri kullanarak tasarlamak
  • Teknik tasarımı ilgili diyagramlarla birlikte müşteriye sunmak, müşteriyle birlikte değerlendirmek ve mutabık kalmak
  • Konusuyla ilgili formal sunumlar hazırlamak ve müşterilere sunmak
  • Müşterilerden gelen RFP’lerin teknik sorularına cevap vermek
  • Satış yöneticisiyle veya gerektiğinde tek başına müşteri toplantılarına katılmak
  • Müşteri demolarını hazırlamak, demo sistemlerinin sorumluluğunu alarak güncel ve çalışır halde tutmak ve müşterilere demo yapmak
  • Müşteri lokasyonunda satış öncesi; pilot çalışma, performans testi, kullanıcı testi, proof-of-concept çalışmalarını gerçekleştirmek
  • Satışı gerçekleştirilen projelerin gerçekleştirim planlarını hazırlamak ve dökümante etmek, projelerinin tüm kurulum sorumluluğunu almak, belirlenen plana göre kurulumu gerçekleştirmek, belirlenen tasarıma göre tüm konfigürasyonları yapmak
  • Kurulumu yapılan sistemin testlerini gerçekleştirmek ve test sonuçlarını dökümante etmek. sistemin proje dökümantasyonunu hazırlamak (çizim, konfigurasyon bilgisi, vb)
  • Kurulum sonrası, son kullanıcı ve sistem yöneticileri için eğitimi vermek.
  • Bakım anlaşmalı müşterilerin destek taleplerine cevap vermek, uzaktan ve yerinde müdahale ile sorunları giderlemek, çözüm sürecinde ve sorun çözüldüğünde şirket içinde ve müşteri tarafında gerekli bilgilendirmeleri yapmak

 

Satış Sonrası Sorumluluklar

  • Satışı gerçekleştirilen projelerin gerçekleştirim planlarını hazırlamak ve dökümante etmek, projelerinin tüm kurulum sorumluluğunu almak, belirlenen plana göre kurulumu gerçekleştirmek, belirlenen tasarıma göre tüm konfigürasyonları yapmak
  • Kurulumu yapılan sistemin testlerini gerçekleştirmek ve test sonuçlarını dökümante etmek. sistemin proje dökümantasyonunu hazırlamak (çizim, konfigurasyon bilgisi, vb)
  • Kurulum sonrası, son kullanıcı ve sistem yöneticileri için eğitimi vermek.
  • Bakım anlaşmalı müşterilerin destek taleplerine cevap vermek, uzaktan ve yerinde müdahale ile sorunları giderlemek, çözüm sürecinde ve sorun çözüldüğünde şirket içinde ve müşteri tarafında gerekli bilgilendirmeleri yapmak


Facebook Linkedin