İyi işleyen bir çağrı merkezi için müşteri temsilcisi ve müşteri arasındaki ilişkinin sağlıklı ilerlemesi gerekmektedir. Müşteri çağrı merkezini aradığında sorununu veya siparişini hızlıca bildirip kapatmak ister. Eğer arayan taraf müşteri temsilcisi ise neden arandığını anlamaya çalışan bir müşteri ile karşılaşacaktır. Nereden ve ne için aradığını hızlı ve doğru bir şekilde anlatabilen müşteri temsilcileri bir adım önce olacaktır. Hızın çok önemli olduğu günümüzde müşteri memnun ayrılacak, ikna veya satış oranları yükselecek bu da müşteri temsilcisinin moral, motivasyonunu yükseltecektir. Yüksek performans ve yüksek verimde çalışan müşteri temsilcileri firmanın değerini artıracaktır.
Firmanızın değerini artırmak istiyorsanız kaliteli çağrı merkezi ekipmanlarından ödün vermemeniz gerekiyor. Gürültü önleyici mikrofonlar tercih edildiğinde çevredeki sesler karışıklığa neden olmaz ve müşteri sadece temsilcinin sesini duyar.
Profesyonel ve kurumsal bir yer ile görüşüldüğü izlenimini korunmuş olur. Çevre seslerini yalıtan bir kulaklık ise müşteri temsilcisinin görüştüğü kişiyi rahatça duymasını sağlar ve sık sık müşteriye söylediklerini tekrarlamasını istemez.
Çevredeki sesleri emen gürültü önleyici kulaklıklar, müşteri temsilcisine rahat ve sağlıklı bir çalışma imkanı sunar. İşitme sağlığının korunması özellikle bir çağrı merkezi için zorunluluktur.
Kablolu ve Kablosuz Kulaklıklar
Gürültü önleyici ekipmanların tercih edilmesi sonrasında geriye kalan seçenek kulaklıkların kablolu ya da kablosuz olarak tercih edilmesidir. Her ikisinin farklı avantajları vardır ve operasyonunuza göre tercih yapabilirsiniz.
Kablolu Kulaklıklar
Şarj etmeye gerek yoktur.
Daha uygun fiyatlarda satın alınabilir.
Kolay takıp çalıştırılabilir.
Kablosuz Kulaklıklar
Görüşme sırasında hareketleri kısıtlamaz.
Bilgisayardan uzaklaşıldığında dahi görüşmeye devam edilir.
Bilgisayar haricinde cep veya masa telefonuna bağlanabilir.
Daha az yer kaplar.