Çağrı Merkezlerinde Ortalama Arama İşlem Süresini Düşürmede Kulaklık Etkisi
27 Eylül 2021
Çağrı Merkezlerinde Ortalama Arama İşlem Süresini Düşürmede Kulaklık Etkisi

 Şirketler, çağrı merkezlerindeki görüşmelerin sürelerini düşürerek daha hızlı hizmet vermeye odaklanırlar. Çünkü böylelikle müşterilere daha hızlı hizmet sundukları gibi daha az istihdam ile daha çok müşteriye  hizmet verebilirler. Aynı zamanda hazıra geçen temsilci sayısı artacağı için gelen çağrılar daha hızlı yanıtlanır ve servis seviyesi artar. Bu yüzden çağrı merkezi yöneticileri ortalama işlem süresini düşürmek için personel deneyimi, verimlilik takibi, arama yönlendirme, etkili müşteri yönetim sistemleri gibi birçok faktöre odaklanırlar.

 Bu faktörler doğru olmakla birlikte ortalama arama işlem süresini düşürmede kulaklıkların da önemi büyüktür. Birbirlerini sağlıklı şekilde duyamayan temsilci ve müşteri arasındaki görüşmeler kontrol edildiğinde bunun büyük bir zaman kaybına neden olduğu görülür. Aynı zamanda daha fazla konuşan ve söylediğini tekrarlayan temsilci yorulur ve performansı düşer. Akustik güvenliğin ve iletişimin iyi sağlanmadığı çağrı merkezlerinde temsilcilerin uzun vadede verimleri giderek düşer, bu da çağrı merkezinin servis seviyesini düşürmüş olur.

Her iyi işleyen çağrı merkezinde olması gereken kaliteli kulaklıklar ile görüşme süresi düşürülür ve daha hızlı hizmet verilmesi sağlanır. Aktif gürültü önleyici teknolojisine sahip Poly çağrı merkezi kulaklıkları ile müşteriyi etkin şekilde dinleyebilen müşteri temsilcileri, söylediklerini müşteriye tekrarlamaya gerek olmayacak netlikte aktararak görüşme süresini kısaltmış olurlar.

 Poly çağrı merkezi kulaklıkları ile ortalama arama işlem süresini düşürmek için önemli bir adım atmış ve çağrı merkezinize değer katmış olursunuz.

 



Facebook Linkedin