Çağrı merkezleri kurumların müşterileri ile iletişimde olduğu departmanlardır. Dolayısıyla birçok kurumun en önemli departmanları olduğunu söyleyebiliriz. Çağrı merkezleri, dijital pazarlamanın hızla geliştiği günümüzde pazarlama, şikayet karşılama gibi birçok konuda hizmet vermeye büyüyerek devam ediyor. Seçeneklerin bollaşmasıyla firma bağlılığının azaldığı ve ister istemez hıza önem veren müşterilerin varlığı çağrı merkezlerinin önemini bir kez daha artırıyor. Diğer her şey gibi çağrı merkezleri de gelişim gösteriyorlar. Bu gelişime ayak uyduramayan kurumlar yavaş kalmakta müşterilere gereken hizmetleri zamanında verememekte buna karşılık maliyetleri artmaktadır. Bunun en temeldeki göstergesi çağrı merkezi kulaklıkları seçeneklerinin artmasıdır. Dışarıdan bakıldığında bir müşteri temsilcisinin kulaklığı diğer çağrı merkezi kulaklıklarından farklı görünmeyebilir. Ancak görüşmeye girildiğinde özellikle de aynı kulaklıkla saatler geçirildiğinde ne kadar farklı olduğu temsilciyi yorması, işitme güvenliğinin sağlanamaması gibi durumlar neticesinde anlaşılacaktır. Zamana ayak uyduramamış kulaklıkların işitme ve görüşme güvenliğini sağlayamaması, kulağı, boynu yorması gibi etkenleri dışında sağlam olmayışından dolayı tamir ve yeniden satın alma gibi durumlar, kuruma ek maliyetler yaratacaktır. Yenilikçi model çeşitleriyle Poly çağrı merkezi kulaklıkların başlıca avantajları şu şekildedir;
Ergonomik hafif tasarımı ve yumuşak kulak yastıkları ile yorulmayı önler.
Kulaklıkların temsilcileri yorarak performansı düşürdüğü ve özellikle gün sonuna doğru çalışanların daha az çağrı karşılarken sık hata yapmasına sebep olduğu görülmüştür. Uyumlu ve ayarlanabilir çağrı merkezi kulaklık seçenekleri ile bunun önüne geçebilirsiniz.
Sağlam ve güvenilir yapı ile uzun ömürlü kulaklıklar ile operasyon maliyetleri düşer
Her üründe olduğu gibi kulaklıkların da geniş yelpazede ücretleri vardır. Ancak bir kulaklık pahalı olsa bile zamana ayak uyduramadığı takdirde günün ihtiyaçlarını karşılamaktan uzaklaşır. Yazılım ve donanımsal sorunlar temsilcinin kulaklıklarla ile yaşadığı fiziksel sorunlar kuruma iş yükü oluşturur. Poly kulaklıkların sağlam yapıları sayesinde bozulmadan kullanılması uzun vadede ödediğinizi fazlasıyla geri almanızı sağlayacağı gibi arızalanma durumunda oluşacak vakit kayıplarının da önüne geçmiş olacaksınız.
Aktif Gürültü Önleme teknolojisi ile çevredeki sesleri filtreler.
Her kulaklıkta böyle bir özelliğin doğal olarak olduğu düşünülür ama hangi desibellere karşı koruma sağladığı önemlidir. Çağrı merkezleri ya da açık ofislerde çok iyi bir ses yalıtımı olsa bile oluşan uğultunun özellikle ani ses yükselmelerinin önüne geçmek zordur. SoundGuard teknolojisi ile 118 dBA üzerindeki seslere karşı temsilcilerin kulağı korunmuş olur. Bu işitme sağlığının bozulmasının da önüne geçer.
Etraftaki sesleri engelleyerek net iletişim sağlayan benzersiz mikrofon
Çağrı merkezinizi arayan müşterinizin yan masadan çalışan temsilcinin sesini ya da çevredeki diğer sesleri duymasını istemezsiniz. Bu hem profesyonellik dışı görünecek hem de müşteri, temsilcinin söylediklerini duyamayacak, tekrarlatacaktır. Çevredeki sesleri engelleyen benzersiz mikrofon seçeneklerimiz bunun önüne geçerek sadece ofiste değil kablosuz kulaklık seçenekler ile dışarıda hareket halinde bile aynı avantajı sağlayacaktır. İşitme güvenliği ile daha düşük arama işlem süresi sağlamış olacaksınız.
Bilgisayar, tablet, masa ve cep telefonlarına bağlanabilen hızlı ve kolay kurulum modeller
Kablolu ya da kablosuz seçeneklerden ikisi de kolay kurulum yapılabildiği gibi kablosuz seçeneklerde çoklu cihazlara bağlanıp cihazlar arası hızlı geçiş yapabilirsiniz.
Tac, kulak arkası ve ense tacı opsiyonlarını tek bir kulaklıkta kullanılabilen modeller
Tek tip yerine çalışanın rahatına ve o anki tercihine göre değiştirebileceği opsiyonları bulunan kulaklıklar ile uzun saatler sıkılmadan çalışmasını sağlayabilirsiniz. Çalışanlarınızı Poly çağrı merkezi kulaklıkları ile ödüllendirirken performanslarının yükselmesine katkı sağlayacağınız gibi kurumunuza da değer katmış olacaksınız.