İşbirliği
İşbirliği

İş dünyası hızlı bir değişim içerisinde yoluna devam etmektedir.  Yeni birçok trendin gelişmesiyle birlikte, doğal olarak insanların etkileşim ve iş yapış şekillerini de değiştirmektedir, bu da global rekabet içerisinde çalışanların yeni trendlere entegre olmasını gerektirmektedir.

Günümüz iş dünyasında;

  • Artık çalışanlar, iş ortakları, müşteriler olmak üzere herkes daha mobil.(Mobility)
  • iPhone'lar, iPad'ler, Android cihazlar, Smartphone'lar sayesinde  içerik ve cihaz çeşitliliğinde patlama yaşanıyor. (Any Where Any Device)
  • Organizasyon süreçleri ve takımları daha çapraz ve içiçe geçmiş halde. (Matrix)
  • Video iletişiminin yayılma hızı çok yüksek. (TelePresence)
  • Sosyal medya platformlarının şirketlerde kullanılması artık çok önemli.(Social)
  • Bulut çözümlerinin ayağa kalkması ve bunun getirdiği güvenlik çözümleri çok daha ön planda tutulmaktadır. (Cloud)

Teknoloji ile geliştirilmiş işbirliği yeni bir kavram değil. Fakat klasik yazılı ve ses-merkezli iletişime dayalı işbirliği (collaboration) çözümü mevcut haliyle günümüzün değişen dünyasına ayak uyduramaz. Video gibi içerik olarak daha zengin iletişim yöntemleri ve sosyal yazılım platformlarını kullanmak daha gerçekçi işbirliği deneyimleri yaşanmasını sağlayacaktır. Bu yeni deneyim, cihaz ve lokasyon seçiminde özgür olmayı getirecek, kurum içi veya dışında güvenli işbirliği ortamları sunacaktır.

Biltam işbirliği çözümleri şemsiyesi altındaki tüm bileşenler birbiri ile entegre çalışmakta ve gerçek işbirliği deneyiminden her seviyede kullanıcının yararlanmasını kolaylaştırmaktadır. Bu son kullanıcı deneyimini hem görsel hem de uygulamalı olarak yaşayabilmeniz için İstanbul ve Ankara’da Biltam İşbirliği Çözümleri Deneyim Merkezlerimizi faaliyete geçirdik. 

İşbirliği  çözüm konseptinin şirket içinde kurulması Operasyonel anlamda, Üretkenlik  ve Stratejik anlamda yatırımın geri dönüşü olarak bir çok kazanç getirmektedir.

Biltam İşbirliği Çözümleri aşağıdaki ana alt çözüm bacaklarından oluşmaktadır.

  • Konferans Çözümleri: Çalışma gücünün erişim alanını  gelişmiş ses, web ve video konferans çözümleri ile arttırır.
  • Müşterilerle İşbirliği: Müşterilerin ihtiyac duyduğu bilgi, uzmanlık ve desteğe proaktif olarak  ne zaman ve nerede isterlerse  bağlanılmasını sağlar.
  • Tümleşik  İletişim Çözümleri: Mevcut olan sürekli iletişim servislerinin(ses, görüntü, mesajlaşma, içerik)  ister ana ofisde, ister uzak ofiste veya evde ki çalışanlara kadar mobil cihazlardan, masa üstü sistemler ve  üç ekranlı profesyonel oda tipi sistemlere kadar genişletilmesini sağlayan yeni nesil IP tabanlı çözümler.
  • Telepresence İşbirliği: İş proseslerini ve gerçek müşteri bağlılığını sağlamak adına  yüz yüze iletişime en yakın olan görüntülü görüşme deneyimini yaşatan bu çözümler İşbirliği çözümünde önemli bir yer tutmaktadır.
  • WebEx: İş dünyasında en çok kullanılan web tabanlı konferans çözümü WebEx  artık CMR Cloud teknolojisi ile TelePresence dünyasıyla entegre çalışabilmektedir.
  • Mobil İşbirliği: Cisco Jabber çözümü  "Any Where Any Device" konsepti içinde kullanıcıların her yerde her hangi bir cihaz ile istediği zaman kurumsal sesli ve görüntülü iletişim kurabilmelerine imkan sağlamaktadır.
  • Digital Signage / IPTV:  Dünya çapında yapılan pazarlama araştırmaları sonucunda doğru yerlerde ve doğru zamanlarda kullanılması halinde en etkili medya, iletişim ve eğitim araclarından biri olan digital signage / IPTV çözümleri.
Facebook Linkedin
SERVİSLER
Tümleşik İletişim Günümüz iş dünyası kullanıcıların herhangi bir kimse ile, gerçek zamanlı olarak, nerde olduklarına bakmaksızın iletişimde olmalarını ve ulaşmak istedikleri kişilere  tüm iletişim yolları, iletişim araçları ve her türlü medya üzerinden ulaşmasını beklemektedir.  Giderek daha fazla işletme, klasik masa üstü çalışma ortamından uzaklaşmaktadır, zira artık daha fazla çalışan seyyar hale gelmiştir - bu kişiler hareket halindeyken, evden, çeşitli ofisler/şubeler arasında gidip gelirken veya dünya üzerinde herhangi bir yere seyahat ederken çalışabilmektedir. Böylesi dinamik çalışma ortamlarında, işletmelerin kendi içinde veya müşterilerle her zaman, her yerde etkin şekilde iletişim kurabilmesi çok önemlidir. Bu amaçla  ses, görüntü, konferans, durum bilgisi, anlık mesaj, sesli mesaj, faks, e-posta ve mobil haberleşmenin bir araya gelmesini ve iş süreçleriyle entegrasyonu sağlayan IP tabanlı Tümleşik İletişim Çözümleri geliştirilmiştir. Biltam müşterilerine sunduğu  Tümleşik İletişim Çözümleri platformu ile kurumsal müşterilerinin ihtiyaç duyduğu entegre ses, video, mobilite, anlık durum bilgisi servislerini IP telefonlar, video konferans sistemleri, mobil ve masaüstü sistemler, web ve iş uygulamaları üzerinden tek bir platform çatısı altında  birleştirerek sunabilmektedir.  Bunu yaparken  kendi data altyapısını veya sadece bulut teknolojisini kullanmayı ya da her iki altayapıyı  hibrid şekilde kullanma olanağını güvenli iletişim politikaları üzerinden  sunmaktadır. Tümleşik İletişim Altyapısı aşağıdaki bileşenlerden oluşur: IP Tabanlı Çağrı Kontrol Ünitesi (IP PBX): Tümşelik iletişim altyapısı içinde kullanılacak tüm uç sistemlerin kayıt olduğu ve arama yetkileirninin ve/veya arama kurallarının oluşturulduğu çağrı kontrol ünitesidir. Anlık Mesajlaşma ve Durum Sunucusu: Tümleşik İletişim altyapısı içinde kullanıcıların birbirleriyle anlık mesajlaşmasını sağlayan ve aynı zamanda kullandıkları tüm cihazlardan durum bilgisini gösteren çözüm. İşbirliği Uç Sistemleri:   Tümleik İletişim çözümü kapsamında kullanıcılara verilmek üzere olan IP telefonlar, Görüntülü Telefonlar, Masaüstü TelePresence Sistemleri, Oda Tipi TelePresence Sistemleri, videokonferans sistemleri, kullanıcıların akıllı telefoni tablet PC veya Normal PC lerine kurulan yazılım ve uygumaları kapsamaktadır.       Tümleşik İletişim çözümlerinin bazı avantajlarını aşağıda sıralarsak: Tüm lokasyonlarınız için tek IP santral: Kurumunuz merkez data center içerisindeki tek bir IP santral ile tüm grup şirketlerine, tüm lokasyonlarınıza hizmet verilebilir. Tüm bu lokasyonlar tek bir santrale, yani tek bir dahili numara planına sahip olurlar. Birbirleri ile ücretsiz görüşürler. Tüm grup şirketlerine, tüm çalışanlara tek bir merkezden sesli mesaj kutusu hizmeti verilebilir. Tüm grup şirketleri için tek bir merkezden çağrı merkezi (contact center) hizmeti verilebilir. Tüm aramalar tek bir merkezden raporlanabilir, alternatif telefon operatörleri ile avantajlı telefon görüşmesi anlaşmaları yapılabilir, cep telefonu aramaları tek bir merkezden yapılabilir ve her noktada ayrı ayrı yatırım gerekmez.   Lokasyondan bağımsız mobil iletişim: Kurum çalışanları için internete veya şirket network altyapısına bağlı oldukları her yer kendi ofisleri demektir. Yöneticiler ve/veya şirket çalışanları isterlerse evden, hotelden, starbucks’tan, şirketteki masalarında çalışıyorlarmış gibi çağrı almaya devam ederler. Sadece internete bağlı olmaları yeter. Örneğin laptop üzerine kurulacak bir yazılım ve kulaklık/mikrofon aracılığıyla bunu yapmak mümkündür. Şirket içi veya dışından herkes sizi şirket dahili numaranızdan arayabilir. Şirkette masanızdaki telefon çalarken aynı anda starbucks’ta bilgisayarınızdaki telefon da çalar. Laptop’a bağımlı değilsiniz, iPhone, iPad veya Android cihazlar kullanıyorsanız uygulamalar sayesinde internete bağlı her yerde masa telefonunuz yanıbaşınızda olur.   Microsoft LYNC entegrasyonu: IP Telephony / IP Video Telephony çözümlerimiz de dahil tüm işbirliği çözümlerimiz birbirleriyle ve Microsoft LYNC ile entegre çalışabilmektedir. Tüm lokasyonlarda Microsoft LYNC uygulaması kullananan her çalışan, telefon sistemine de entegre olur. Görüntülü veya sesli görüşmelerine telefon sistemini de ekleyebilir. Tek bir klik ile iç ve dış aramaları PC üzerinden de yapabilir.   Daha düşük kablolama yatırımı: Klasik telefon sistemlerinde masanıza 3 tane kablo gelir: telefon kablosu, data kablosu, telefon adaptörü için elektrik kablosu IP telefon sisteminde her masaya sadece tek bir kablo gelir :Bu tek kablo telefonunuza girer, telefonunuz elektiriği de bu kablo üzerinden alır, telefon üzerindeki ikinci bir port aracılığıyla bilgisayarınız telefona (yani network’e) bağlanır. Yeni bir bina veya kablolama yatırımı yapıyorsanız telefonlar için telefon kabloların çekilmesine dur diyebilirsiniz.   Düşük işletim maliyetleri: Artık tek bir santral var. Bu santral standartlara uygun tasarlanmış kurum merkez data center’ında bulunmakta. Diğer tüm lokasyonlardaki / grup şirketlerindeki santraller ve bakım anlaşmaları çöpe atılabilir. Yüksek kalitede telefon hizmeti tüm grup şirketleri için tek bir merkezden ve aynı standartlarda sunulur. Tek bir noktadan raporlama alınır. Kaynakların tüm şirket için verimli şekilde kullanılması sağlanır: Düşünsenize bugün pekçok şirketin farklı lokasyonlarında mevcut eski nesil santrallerine bağlı onlarca akü bulunmakta. Yeni yapıda hiçbir yerde akü yok. Merkez dahil hiçbir yerde.   Hızlı aksiyon: Dünyanın herhangi bir yerinde yeni bir şube / grup şirketi açılmak istenirse, santral konusunu düşünmeye gerek bile yok. Sadece kullanıcılara telefonları göndermeniz yeterli. Diğer tüm kurum çalışanlarıyla aynı kalitede hizmeti hemen almaya başlayabilirler.   Ofis içi ve Kurum içi taşınmalar: Katta olan ofisiniz yeni yapılanma sonrası 5.kata taşındı diyelim. Sorun yok. Telefonunuzu en yakın network prizine takmanız yeterli. Ayar yok, eskisi gibi çalışmaya devam edebilirsiniz. Levent’te olan göreviniz değişti ve artık Avcılar’da çalışacaksınız. Dahili numaranız değişmesin istiyorsanız telefonunuzu da yanınızda götürmeniz yeterli. Bir süre evden çalışmanız gerekiyor olsun. Evden internet aracılığıyla güvenli şekilde şirketinize bağlı olmanız yeterli. Eviniz Çin’de bile olsa. Trafik’te kaldınız, kar nedeniyle şirkete ulaşamıyosunuz ve çok önemli bir konferans görüşmeniz var. İnternete bağlanabileceğiniz en yakın yere koşun. Artık ofisiniz orası.   Daha fazlası... Biz şimdilik en önemli birkaç özelliği sizlere hızlıca anlatalım istedik. Bunlara ek olarak video konferans – telefon entegrasyonu, text-to-speech uygulamaları, sesli mesajlarınızın anında emailinize ve cep telefonunuza iletilmesi, dağıtık çağrı merkezi, merkezi dış arama anket uygulamaları vb gibi pek çok yenilikçi çözümü, tüm lokasyonlarınız için tek bir merkezden sunabiliriz. Hayal edeceğiniz pek çok şey şimdiden mümkün. Siz lütfen kurumunuz için nasıl bir altyapı hayal ettiğinizi aktarın bize.
incele oku »
Konferans Çözümleri Cisco Meeting Server (önceden Acano)  çözümü yüksek ölçekli ve gelişmiş  ses, web ve video konferans tarafındaki  entegrasyon yeteneği üzerinden takım işbirliğinde devrim yaratmaktadır.  Cisco Meeting App uygulaması ile bilgisayar başından kullanıcıların basitçe konferans yaratma, konferansa katılma ve işbirliği oturumlarını  yürütmeye erişim sağlamaktadır. Cisco Meeting Server modern çalışma ortamının ihtiyacı olan görüntülü konferans, sesli konferans ve web konferans çözümlerini  birlikte tek bir platform üzerinden karşılayabilmektedir. Cisco Meeting App uygulaması ise herkesin basitçe oda tipi sistemden masa üstü sistemine, mobil cihazlardan veya web tarayıcı programları kullanarak toplantıların oluşturulması, yürütülmesi veya bu toplantılara  katılımı sağlamaktadır.  Cisco Meeting Server çözümü ister Cisco uç videokonferans sistemleri kullanılsın ya da 3. Parti herhangi bir videokonferans cihazı kullanılsın, Cisco Jabber son kullanıcı çözümü, Cisco Meeting App (doğal ya da WEBRTC destekleyen herhangi bir web tarayıcı porgram) veya Skype for Business çözümleri üzerinden gelen her bir katılımcının  devamlı  benzer toplantı deneyimini yaşamasına sağlamaya yardımcı olur.  Cisco Meeting Server çözümünün çalıştığı sunucu donanımının izin vermiş olduğu ölçüde katılımcı sayısı ve bu katılımcı sayısına bağlı olarak toplam bandgenişliğinin optimize edildiği toplantılar üzerinden toplam maliyet düşürülmektedir. Cisco Meeting Server konferans çözümü ile birlikte Cisco Expressway veya  Cisco TelePresence® Video Communication Server (VCS) çağrı kontrolü, Cisco Expressway firewall traversal çözümü ve Cisco TelePresence Management Suite konferans rezervasyonu çözümü ve 3. Parti on-premise altyapı çözümleri de desteklenmektedir. Cisco Meeting Server Öne Çıkan Özellikler: Gelişmiş Entegrasyon Herhangi biri toplantıya katılabilir ve yüksek kalitedede, devamlı ve bezer kalite deneyimini yaşar. Cisco veya 3. Parti videokonferans sistemleri Cisco Jabber client Cisco Meeting App (kendi uygulaması veya WEBRTC destekli web tarayıcı program) Skype for Business Yüksek Genişliyebilirlik ve Coğrafik Dağıtım İmkanı Düşük maliyetli sanal ortamlar için optimize edildiğinde, düşük maliyetle bu çözümün uygulamsı başlatılabilir ve ilerde ihtiyaç durumunda ek sanal sunucular aktif edilerek  büyüyen kapasite ihtiyaçları giderilebilmektedir. ( Cisco Meeting Server 1000 eşzamanlı olarak 96 HD portuna kadar desteklemektedir) Donanımsal platformlar arasındaki  benzersiz ölçeklenebilirlik özelliği sayesinde, toplantılar birden çok platform üzerinden genişlemesi sağlanabilmektedir. Farklı lokasyonlarda bulunan ofisler arasındaki toplantılar için bandgenişliği optimizasyonu sağlamaktadır.  Cisco Meeting Server için hazırlanmış mikro site için tıklayınız.
incele oku »
TelePresence Günümüz iş dünyasında yüz yüze yapılan toplantı deneyiminini en yakın olarak bize yaşatan TelePresence teknolojisi kendini ispatlamış olarak toplantı odalarındaki yerini almaktadır. Bu TelePresence  deneyimini yaşatmak üzere  Biltam geçmişten gelen bilgi birikimi ve tecrübesiyle firmanıza özel en uygun seçimi oda tasarım kurallarını da dikkate alarak sizlere sunmaktadır. Günümüz TelePresence çözümlerinde öne çıkan özellikler aşağıda özetlenmiştir. Aktif konuşmacıyı görüntülüyen sesi takip edebilen kameralı sistemler Uzaktan kumanda yerine dokunmatik ekran üzerinden yönetilebilen sistemler Müşteriye hazır halde gelen ekran, kamera, kodek ve standı ile birlikte entegre olarak gelen tak çalıştır TelePresence sistemler TelePresence sistemleri ile  aynı odada toplantı yapıyormuşçasına özel bir deneyim yaşatan bu çözüm sayesinde, örneğin, iş prosesleri çok daha hızlı hale gelebilir veya yüksek müşteri sadakati sağlanabilir. TelePresence çözümleri altında mobil kullanıclar için işbirliği kullanıcı uygulamları da bulunmaktadır. Bu uygulamlar sayesinde TelePresence deneyimini toplantı odasının dışında ister bir cafede, ister otobanda, ister havaalanında, ister yazlığınızda, ister teknenizde, ister masanızda, ister evdeki çalışma odanızda yaşayabilirsiniz. Bütün bu TelePresence çözümlerini  Biltam İşbirliği Çözümleri Deneyin Merkezimizde kendiniz de test edebilirsiniz. Görmek inanmaktır. Gelin bu deneyimi birlikte test edelim. Bütün bu TelePresence çözümlerini  Biltam İşbirliği Çözümleri Deneyim Merkezimizde kendiniz de test edebilirsiniz.
incele oku »
WebEx Biltam Türkiye'de  1 Şubat 2011 tarihinden beri Cisco WebEx çözümlerini projelendirme yetkisine sahiptir ve bu WebEx çözümleri konusunda en donanımlı Cisco iş ortaklarından birisidir. Cisco WebEx çözümleri iPhone, iPad, android telefonlar ve tablet PCler gibi tüm yeni nesil iletişim araçları ile %100 uyumlu çalışmaktadır.  Bu sayede mobil kullanıcıları da sanki aynı masaydaymış gibi toplantılarınıza dahil edebilirsiniz. Cisco Webex çözümleri iki ana alt grupta verilmektedir. Birinci grup bulut üzerinden yıllık servis ücreti karşılığında verilen Webex Meeting Center, Webex Training Center, Webex Support Center ve WebEx Event Center çözümlerinden oluşmaktadır. İkinci grup ise müşterinin kendi data altyapısında kurabildiği Cisco Webex Meeting Server (CWMS) çözümüdür. Biltam İşbirliği Demo altyapısı içinde her iki WebEx çözümü de müşterilerin kullanımına hazır durumdadır. Detaylı bilgi ve demo talepleriniz için bizi arayabilirsiniz.
incele oku »
Cisco Spark Cisco Spark uygulama merkezli bulut bazlı bir servisdir. Takımların birbirleriyle toplantı yapmasını, mesajlaşmasını, sesli ve görüntülü aramaya olanak sağlayan bir işbirliği aracıdır. Bir görev takımı içinde fikir oluşturma, beyaz tahtada tasarlama ve tasarlanan fikrileri paylaşmak için ister bir arada ister ayrı olsun tek bir sürekli iş akışı içinde takım iletişiminin ilerlenmesini sağlar. Cisco Spark, toplantı öncesi, toplantı sırasında ve toplantı sonrasında kullanılabilen bir platformdur. Cisco Spark basit, güvenli ve projenin başından sonuna kadar bütünlüğü sağlayan, insanların bir arada çalışmasına imkan veren, başka sistemlerle entegrasyon için (API) açık servislere sahiptir.   Cisco Spark Infografikleri   Modern Çalışanın Yaşamından Bir Gün Bugünün Dijital Ekipleri neden Yeni Nesil İşbirliği Araçlarına ve Çözümlerine İhtiyaç Duyuyor? Dijital Çalışma Ortamının 5 Olmazsa Olmazı Cisco Spark ile Daha Fazlasını Yapın! Yeni Nesil Toplantı Odaları      
incele oku »
Mobil İşbirliği Günümüz iş dünyasında  eskisine oranla daha çok lokasyondan daha fazla insanla etkileşim içinde olmak gerekiyor.  Ofisde olma zorunluluğu   veya masabaşı sınırlamaları ortadan kalkıyor.  Bugünki teknoloji zaman ve yerden bağımsız olarak istenilen herhangi bir cihazdan çalışma yeneneği sunabilmektedir. İş hayatında akıllı telefonlar, Tablet PC ler ve bunlar üzerinde çalışan iş uygulamaları çok yoğun olarak kullanılmaktadır.   Bu nedenle son kullanıcılar ve çalışanlar kullandıkları bu cihazlar üzerinde kurum içinde kullandıkları iletişim çözümlerinin de sorunsuz çalışmasını istemektedirler. Biltam'ın sunduğu Mobil İşbirliği çözümleri kurum içinde kurulu bulunan Tümleşik İletişim altyapısı ile entegre çalışarak hem kurum içi ağda hem de internet üzerinden güvenli ve başarılı bir şekilde çalışmasını sağlamaktadır.  Son kullanıcılar  şirket içinde veya dışındayken herhangi bir ek işlem yapmadan kendisine verilen mobil iletişim uygulamasını kullanabilmektedir. Bu kullanım hem ses hem görüntü hem de anlık mesajlaşma ve durum bilgisi şeklinde tüm çözümü kapsamaktadır.
incele oku »
Cisco Customer Care Cisco Spark Care basitce bulut bazlı çağrı merkezi çözümüdür. Özellikle help desk masaları ve küçük takımlar için tasarlanmış dijital müşteri destek portalıdır. Cisco Spark platformuna sahip müşterilerin isterlerse 15 dakika içinde basitce ve hızlıca bir müşteri destek merkezine sahip olmalarını sağlar. Bu şekilde sahip oldukları Cisco Spark Care portalı dijital, güvenilir ve basittir. Cisco Spark Care ile mevcut kurumsal web sitenizi chat-destekli hale getirebilir ve müşteri memnuniyeti anketini de bu süreçe dahil edebilirsiniz.  Cisco Spark Care  hesabınız ile aynı anda 5 adete kadar chat oturumu açabilirsiniz. Müşteriler ile yapılan sohbetleri web siteniz üzerinden başlatabilir ve Cisco Spark Care üzerinden verilen desteğin sonunda  ondan bu verilen destek işleminin onun açısından tek bir tıkla  değerlendirmesi istenebilir. Cisco Spark Care üzerinden verilen müşteri desteği sırasında müşteri sesli olarak cep telefonu veya ofis telefonundan aranmayı isteyebilir. Bu tarz bir durumda Cisco Spark care portalındaki müşteri temsilcileri sadece bir tuşa basarak geri aramayı yapabilirler.    Cisco Spark Care platformunda müşteriden gelen yazılı mesajlar ve müşterinin kontak bilgileri,  analiz sürecinden geçerek müşteri temsilcilerinin ekranlarına anlamlı şekilde sunulabilmektedir. Raporlamalar üzerinde de analiz imkanı bulunmaktadır.  Ayrıca müşteri temsilcilerinin uzaktan (evden veya bölge ofislerinden) güvenli bir şekilde çalışabilmesine de imkan tanımaktadır. 
incele oku »
CMS Recording & Streaming Cisco’un Çoklu Konferans Çözümü Cisco Meeting Server platformunun  içinde ayrıca çoklu konferans görüşmelerinin kayıt altına alınmasını sağlayan CMS Recording özelliği  ve aynı zamanda harici bir streaming server çözümü üzerinden stream edilmesini sağlayan CMS Streaming özellikleri de opsiyonel satınalma seçenekleri içinde gelmektedir.   CMS Recording ve CMS Streaming  fonksiyonları Cisco Meeting Server platform içinde ek olarak gelen IP tabanlı servislerdir ve ayrı birer sunucularda CMS yazılımının kurulup sadece bu servislerin aktif edilmesi ile çalıştırılabilmektedir.  CMS Recording sanal sunucusu kurulup  mevcut kurulu bulunan CMS Core konferans sunucusu ile birlikte çalıştırılarak yapılan çoklu konferansların mp4 formatında kayıt altına alınmasını sağlamaktadır. CMS Recording sunucusu konfigüre edilirken mp4 dosyaların kaydedileceği NFS dizininde bir dosya alanı gösterilmektedir. İlerde bu NFS sisteminden müşteri kendi storage alanına kayıt dosyalarını alabilmektedir. CMS Recording sunucusunun donanım kapasitesi ve ilgili CMS Recording port lisans sayısına bağlı olarak birden fazla çoklu konferans görüşmesinin kayıt altına alınması sağlanabilmektedir. Örnek CMS Recording topoloji konfigürasyonu altta gösterilmiştir. CMS Streaming sanal sunucusu ise CMS Core konferans suncusunda devam eden çoklu konferansların mevcutta Cisco’nun desteklediği (Örneğin VBrick Rev) streaming server üzerinden canlı şekilde yayınlanmasını sağlamaktadır. Aynı şekilde CMS Streaming sunucusunun donanımsal kapasitesi ve streaming port lisans sayısına bağlı olarak birden fazla streaming yayını yapılabilmektedir.  Örnek CMS Streaming topoloji konfigürasyonu altta gösterilmiştir. 
incele oku »
Barco ClickShare Çözümleri Yeni nesil toplantı odaları  tasarlanırken kablosuz sunum aktarım teknolojileri de vazgeçilmez bir unsur olarak  oda içinde kullanılmaya başlanmıştır. Sonuçta iş hayatında daha çok kullanılmaya başlayan mobil cihazlardan da kablosuz sunum aktarımı, aynı anda ekrana birden fazla görüntünün eş zamanlı olarak yansıtılması gibi ihtiyaçlar doğmuştur.  İşte bu noktada kablosuz sunum aktarım pazarının lider ve öncü Barco firmasının çıkarmış olduğu Barco ClickShare ürün ailesi müşterilerin bu ihtiyaclarını düzgün bir şekilde karşılamaktadır. Barco ClickShare ürün ailesi  base üniteler ve  USB ClickShare butonlarından oluşmaktadır. ClickShare USB butonu Barco tarafından geliştirilip piyasa sunulmuş olan öncü bir teknolojidir.   Kullanıcılar, USB girişi bulunan ClickShare butonlarını bilginin paylaşılacağı bilgisayarlara takarak, kendi bilgisayarlarındaki görüntüyü ana ekrana kolayca yansıtabiliyorlar. Her base ünit modelinin  kapasitesine göre aynı anda birden fazla   ClickShare USB butonu bağlanabilmektedir. Böylece bağlananlardan istenen butona basarak ekrana görüntüsnü yansıytlabilmektedir. Yine aynı şekilde base ünite modelinin tipine görebase ünite bağlı olduğu ekranı bölerek  aynı anda iki veya 4 sunum ekranını küçük kareler şeklinde bölerek tek ekran üzerinde gösterebilmektedir.   Base Unit, HDMI veya VGA çıkışıyla görüntüleri Full HD çözünürlüğe kadar görüntüler ve hem ClickShare Button’a hem de iOS ve Android’e özel ücretsiz uygulamalara tam uyumludur.  Airplay desteği sayesinde IOS işletim sistemine sahip cihazlar ClickShare wifi ağına bağlanarak görüntülerini aktarabilirler. Barco ClickShare Çözümü Genel Özellikler: Kolay Kullanım Akıcı sunum geçişleri Kendi base(ana) ünitesine tanımlı butonlar Kolay buton güncellemesi ClickShare Wifi özelliği  sayesinde görüntü paylaşırken kesintisiz internet ve intranet kullanımı ClickShare Wifi özelliği 2,4 ve 5 GHz bant genişliği seçenekleri Şık Dizaynı ile düllü tasarımdır ve ergonomik kullanıma sahiptir Eş zamanlı ses ve görüntü aktarımı Dudak senkronizasyonu Barco ClickShare Ailesi altında 4 farklı model bulunmaktadır. CS-100 CSE-200 CSC-1 CSE-800 Küçük odalar ve toplantı alanları için uygundur. Full HD çözünürlükte sunum aktarımını sağlar ve tek buton desteklidir. Kurumsal Müşterilerin küçük ve orta ölçekli odaları için uygundur. Merkezi yönetim ve ikili ekran desteği vardır. Kurumsal Müşterilerin büyük ölçekli odaları için uygundur. İkili monitör çıkışı ve 4K çözünürlük desteği sunar. Kurumsal Müşterilerin büyük ölçekli odaları için uygundur. İkili monitör çıkışı ve 4K çözünürlük desteği sunar. Küçük Odalar için ideal Kurumsal firmalar için ideal Kurumsal firmalar için ideal Kurumsal firmalar için ideal Standart Güvenlik Gelişmiş Güvenlik Standart Güvenlik Standart Güvenlik HDMI (Full HD) çıkış HDMI (Full HD) çıkış İkili Çıkış  2x HDMI (DCI 4K) İkili Çıkış  2x HDMI (DCI 4K) Klasik giriş yok Klasik giriş yok Klasik giriş yok Klasik giriş: 2 X HDMI (DCI 4K) Dahili Anten Harici Anten Harici Anten Harici Anten 1 Buton (paket içinde) 2 Buton (paket içinde) 4 Buton ve Buton Kutusu(paket içinde) 4 Buton ve Buton Kutusu(paket içinde) Ekranda tek PC görüntüsü Ekranda iki PC görüntüsü Ekranda 4 PC görüntüsü Ekranda 8 PC görüntüsü 8 kullanıcı bağlanabilir 16 kullanıcı bağlanabilir 64 kullanıcı bağlanabilir 64 kullanıcı bağlanabilir Interaktivite yok Interaktivite yok Interaktivite (Karatahta ve işaretleme yok) Interaktivite  (Karatahta ve işaretleme) iOS app, Android app, MirrorOp AirPlay, Google Cast, iOS app, Android app, MirrorOp AirPlay, iOS app, MirrorOp, Android app AirPlay, Google Cast, iOS app, Android app, MirrorOp Tek başına çalışma Tek başına çalışma veya network entegrasyonu Tek başına çalışma veya network entegrasyonu Tek başına çalışma veya network entegrasyonu API desteği yok REST API REST API REST API Merkezi Yönetim desteği yok Merkezi Yönetim ClickShare Management Suite Merkezi Yönetim ClickShare Management Suite Merkezi Yönetim ClickShare Management Suite Firmware Güncelleme Firmware Güncelleme ve Yükseltme Firmware Güncelleme ve Yükseltme Firmware Güncelleme ve Yükseltme
incele oku »
Biltam İşbirliği Çözümleri Deneyim Merkezi Biltam, İşbirliği (Collaboration) çözümleri alanında yetkili ve  uzman bir Cisco iş ortağıdır. Cisco İşbirliği çözümleri şemsiyesi altında yeralan tüm çözümler  görsel iletişim  teknolojisini kullandığı için, sunulan uç sistemler ve teknolojininin siz değerli müşterilerimize canlı olarak gösterilmesi gerektiğine inanıyoruz. Bu amaçla  önemli yatırımlar yaparak, Cisco İşbirliği çözümlerinin son kullanıcı tarafında kullanılan Cisco TelePresence uç sistemlerinin  tüm modellerini bir arada kurduk ve bunların birbirleriyle nasıl çalıştıklarını göstermek üzere İstanbul ve Ankara lokasyonlarında Biltam İşbirliği Çözümleri Deneyim merkezlerimizi faaliyete geçirdik. Cisco İşbirliği ve TelePresence demoları görmek isteyen müşterilerimizi, bu deneyim merkezlerimizde ağırlayarak teknolojinin son geldiği noktayı ve müşteri tarafında kurulabilecek tüm modelleri bir arada canlı gösterebilme şansı sunuyoruz.  Biltam İşbirliği Çözümleri Deneyim merkezlerimizde yapılacak 1 saatlik sunum sonrasında müşterilerimiz, hem tüm cihazları, hem de bu sistemleri satın aldıklarında, masalarında veya toplantı odalarında  tasarım açısından nasıl duracağını ve kullanmaya başladıklarında nasıl bir ses ve görüntü kalitesi yakalayacaklarını bizzat görmüş oluyorlar. Özellikle model seçiminde ürünleri bir arada görmek, karar vermelerini hızlandırıyor ve bütçelerini daha verimli kullanmalarını sağlıyor. Demo odalarımızın fotoğrafları için tıklayınız.
incele oku »