Tümleşik İletişim
Tümleşik İletişim

Günümüz iş dünyası kullanıcıların herhangi bir kimse ile, gerçek zamanlı olarak, nerde olduklarına bakmaksızın iletişimde olmalarını ve ulaşmak istedikleri kişilere  tüm iletişim yolları, iletişim araçları ve her türlü medya üzerinden ulaşmasını beklemektedir.  Giderek daha fazla işletme, klasik masa üstü çalışma ortamından uzaklaşmaktadır, zira artık daha fazla çalışan seyyar hale gelmiştir - bu kişiler hareket halindeyken, evden, çeşitli ofisler/şubeler arasında gidip gelirken veya dünya üzerinde herhangi bir yere seyahat ederken çalışabilmektedir. Böylesi dinamik çalışma ortamlarında, işletmelerin kendi içinde veya müşterilerle her zaman, her yerde etkin şekilde iletişim kurabilmesi çok önemlidir.

Bu amaçla  ses, görüntü, konferans, durum bilgisi, anlık mesaj, sesli mesaj, faks, e-posta ve mobil haberleşmenin bir araya gelmesini ve iş süreçleriyle entegrasyonu sağlayan IP tabanlı Tümleşik İletişim Çözümleri geliştirilmiştir.

Biltam müşterilerine sunduğu  Tümleşik İletişim Çözümleri platformu ile kurumsal müşterilerinin ihtiyaç duyduğu entegre ses, video, mobilite, anlık durum bilgisi servislerini IP telefonlar, video konferans sistemleri, mobil ve masaüstü sistemler, web ve iş uygulamaları üzerinden tek bir platform çatısı altında  birleştirerek sunabilmektedir.  Bunu yaparken  kendi data altyapısını veya sadece bulut teknolojisini kullanmayı ya da her iki altayapıyı  hibrid şekilde kullanma olanağını güvenli iletişim politikaları üzerinden  sunmaktadır.

Tümleşik İletişim Altyapısı aşağıdaki bileşenlerden oluşur:

  • IP Tabanlı Çağrı Kontrol Ünitesi (IP PBX): Tümşelik iletişim altyapısı içinde kullanılacak tüm uç sistemlerin kayıt olduğu ve arama yetkileirninin ve/veya arama kurallarının oluşturulduğu çağrı kontrol ünitesidir.
  • Anlık Mesajlaşma ve Durum Sunucusu: Tümleşik İletişim altyapısı içinde kullanıcıların birbirleriyle anlık mesajlaşmasını sağlayan ve aynı zamanda kullandıkları tüm cihazlardan durum bilgisini gösteren çözüm.
  • İşbirliği Uç Sistemleri:   Tümleik İletişim çözümü kapsamında kullanıcılara verilmek üzere olan IP telefonlar, Görüntülü Telefonlar, Masaüstü TelePresence Sistemleri, Oda Tipi TelePresence Sistemleri, videokonferans sistemleri, kullanıcıların akıllı telefoni tablet PC veya Normal PC lerine kurulan yazılım ve uygumaları kapsamaktadır.    

 

Tümleşik İletişim çözümlerinin bazı avantajlarını aşağıda sıralarsak:

Tüm lokasyonlarınız için tek IP santral:

  • Kurumunuz merkez data center içerisindeki tek bir IP santral ile tüm grup şirketlerine, tüm lokasyonlarınıza hizmet verilebilir.
  • Tüm bu lokasyonlar tek bir santrale, yani tek bir dahili numara planına sahip olurlar. Birbirleri ile ücretsiz görüşürler.
  • Tüm grup şirketlerine, tüm çalışanlara tek bir merkezden sesli mesaj kutusu hizmeti verilebilir.
  • Tüm grup şirketleri için tek bir merkezden çağrı merkezi (contact center) hizmeti verilebilir.
  • Tüm aramalar tek bir merkezden raporlanabilir, alternatif telefon operatörleri ile avantajlı telefon görüşmesi anlaşmaları yapılabilir, cep telefonu aramaları tek bir merkezden yapılabilir ve her noktada ayrı ayrı yatırım gerekmez.

 

Lokasyondan bağımsız mobil iletişim:

  • Kurum çalışanları için internete veya şirket network altyapısına bağlı oldukları her yer kendi ofisleri demektir.
  • Yöneticiler ve/veya şirket çalışanları isterlerse evden, hotelden, starbucks’tan, şirketteki masalarında çalışıyorlarmış gibi çağrı almaya devam ederler. Sadece internete bağlı olmaları yeter.
  • Örneğin laptop üzerine kurulacak bir yazılım ve kulaklık/mikrofon aracılığıyla bunu yapmak mümkündür. Şirket içi veya dışından herkes sizi şirket dahili numaranızdan arayabilir. Şirkette masanızdaki telefon çalarken aynı anda starbucks’ta bilgisayarınızdaki telefon da çalar.
  • Laptop’a bağımlı değilsiniz, iPhone, iPad veya Android cihazlar kullanıyorsanız uygulamalar sayesinde internete bağlı her yerde masa telefonunuz yanıbaşınızda olur.

 

Microsoft LYNC entegrasyonu:

  • IP Telephony / IP Video Telephony çözümlerimiz de dahil tüm işbirliği çözümlerimiz birbirleriyle ve Microsoft LYNC ile entegre çalışabilmektedir.
  • Tüm lokasyonlarda Microsoft LYNC uygulaması kullananan her çalışan, telefon sistemine de entegre olur. Görüntülü veya sesli görüşmelerine telefon sistemini de ekleyebilir. Tek bir klik ile iç ve dış aramaları PC üzerinden de yapabilir.

 

Daha düşük kablolama yatırımı:

  • Klasik telefon sistemlerinde masanıza 3 tane kablo gelir: telefon kablosu, data kablosu, telefon adaptörü için elektrik kablosu
  • IP telefon sisteminde her masaya sadece tek bir kablo gelir :Bu tek kablo telefonunuza girer, telefonunuz elektiriği de bu kablo üzerinden alır, telefon üzerindeki ikinci bir port aracılığıyla bilgisayarınız telefona (yani network’e) bağlanır.
  • Yeni bir bina veya kablolama yatırımı yapıyorsanız telefonlar için telefon kabloların çekilmesine dur diyebilirsiniz.

 

Düşük işletim maliyetleri:

  • Artık tek bir santral var. Bu santral standartlara uygun tasarlanmış kurum merkez data center’ında bulunmakta.
  • Diğer tüm lokasyonlardaki / grup şirketlerindeki santraller ve bakım anlaşmaları çöpe atılabilir.
  • Yüksek kalitede telefon hizmeti tüm grup şirketleri için tek bir merkezden ve aynı standartlarda sunulur.
  • Tek bir noktadan raporlama alınır.
  • Kaynakların tüm şirket için verimli şekilde kullanılması sağlanır: Düşünsenize bugün pekçok şirketin farklı lokasyonlarında mevcut eski nesil santrallerine bağlı onlarca akü bulunmakta. Yeni yapıda hiçbir yerde akü yok. Merkez dahil hiçbir yerde.

 

Hızlı aksiyon:

  • Dünyanın herhangi bir yerinde yeni bir şube / grup şirketi açılmak istenirse, santral konusunu düşünmeye gerek bile yok.
  • Sadece kullanıcılara telefonları göndermeniz yeterli.
  • Diğer tüm kurum çalışanlarıyla aynı kalitede hizmeti hemen almaya başlayabilirler.

 

Ofis içi ve Kurum içi taşınmalar:

  • Katta olan ofisiniz yeni yapılanma sonrası 5.kata taşındı diyelim. Sorun yok. Telefonunuzu en yakın network prizine takmanız yeterli. Ayar yok, eskisi gibi çalışmaya devam edebilirsiniz.
  • Levent’te olan göreviniz değişti ve artık Avcılar’da çalışacaksınız. Dahili numaranız değişmesin istiyorsanız telefonunuzu da yanınızda götürmeniz yeterli.
  • Bir süre evden çalışmanız gerekiyor olsun. Evden internet aracılığıyla güvenli şekilde şirketinize bağlı olmanız yeterli. Eviniz Çin’de bile olsa.
  • Trafik’te kaldınız, kar nedeniyle şirkete ulaşamıyosunuz ve çok önemli bir konferans görüşmeniz var. İnternete bağlanabileceğiniz en yakın yere koşun. Artık ofisiniz orası.

 

Daha fazlası...

  • Biz şimdilik en önemli birkaç özelliği sizlere hızlıca anlatalım istedik. Bunlara ek olarak video konferans – telefon entegrasyonu, text-to-speech uygulamaları, sesli mesajlarınızın anında emailinize ve cep telefonunuza iletilmesi, dağıtık çağrı merkezi, merkezi dış arama anket uygulamaları vb gibi pek çok yenilikçi çözümü, tüm lokasyonlarınız için tek bir merkezden sunabiliriz.

Hayal edeceğiniz pek çok şey şimdiden mümkün. Siz lütfen kurumunuz için nasıl bir altyapı hayal ettiğinizi aktarın bize.



Facebook Linkedin
SERVİSLER
IP IVR Biltam IP IVR (Etkileşimli Yanıt) çözümleri ile, kullanıcı tuşlu telefon ve/veya sesli komutlar kullanarak telefon üzerinden işlemlerini gerçekleştirebilir. Tipik bir IVR uygulamasında, sunulan seçenekler sisteme bağlanan kişi için seslendirilir, sistemde kalınan süre  boyunca yapılan/yapılabilecek işlemler konusunda rehberlik edilir ve işlemlerin tamamlanması için kullanıcının onayı alınır. Neden IVR kullanmalıyım ? Müşteri temsilcisine gerek kalmadan işlemlerin bilgisayar tarafından tamamlanmasına olanak tanır. Böylece iş gücü maliyetini en aza indirir. Müşteri memnuniyetini artırır. Operasyon verimliliğini artırır. İşlemlerin güvenli ortamda yapılmasına olanak tanır. Gelen çağrılar ve yapılan işlemler ile ilgili detaylı raporlama sağlar. Aynı anda birçok müşteriye hizmet verebilir, böylece verimliliği en üst seviyeye çıkartır. Özellikler Dinamik senaryo hazırlama aracı (Dialog Designer Suite) Entegre TTS (text-to-speech) modülü Entegre SR (speech recognition) modülü Inbound-outbound çalışabilme Yeni nesil protokol desteği (SIP-TAPI) Tek server üzerinde birden fazla senaryo çalıştırabilme Veritabanı erişim esnekliği Farklı IVR veya santral ortamlarıyla entegrasyon esnekliği Sanal POS desteği (kredi kartı tahsilat vb..) Menü kişiselleştirme desteği Müşteri segmentasyonu oluşturabilme Detaylı raporlama ve log modülü
incele oku »
IP Telephony Reporting Software IP telefon ağınızda kim, kiminle, ne kadar süre konuşmuş, hangi yönlere en yoğun aramalar mevcut, şirket içinden GSM numaraları ne sıklıkla aranıyor gibi pekçok sorunuza, web temelli ip telephony raporlama yazılımımız yanıt verebilir. Son derece gelişkin özelliklere, grafik ekranlı arayüzlere sahip olmasının yanısıra kolay kullanımı ile rakiplerinden bir adım önde diyebiliriz. Demo talepleriniz için bizimle temasa geçmeniz yeterli.
incele oku »