Biltam IP IVR (Etkileşimli Yanıt) çözümleri ile, kullanıcı tuşlu telefon ve/veya sesli komutlar kullanarak telefon üzerinden işlemlerini gerçekleştirebilir.
Tipik bir IVR uygulamasında, sunulan seçenekler sisteme bağlanan kişi için seslendirilir, sistemde kalınan süre boyunca yapılan/yapılabilecek işlemler konusunda rehberlik edilir ve işlemlerin tamamlanması için kullanıcının onayı alınır.
Neden IVR kullanmalıyım ?
- Müşteri temsilcisine gerek kalmadan işlemlerin bilgisayar tarafından tamamlanmasına olanak tanır. Böylece iş gücü maliyetini en aza indirir.
- Müşteri memnuniyetini artırır.
- Operasyon verimliliğini artırır.
- İşlemlerin güvenli ortamda yapılmasına olanak tanır.
- Gelen çağrılar ve yapılan işlemler ile ilgili detaylı raporlama sağlar.
- Aynı anda birçok müşteriye hizmet verebilir, böylece verimliliği en üst seviyeye çıkartır.
Özellikler
- Dinamik senaryo hazırlama aracı (Dialog Designer Suite)
- Entegre TTS (text-to-speech) modülü
- Entegre SR (speech recognition) modülü
- Inbound-outbound çalışabilme
- Yeni nesil protokol desteği (SIP-TAPI)
- Tek server üzerinde birden fazla senaryo çalıştırabilme
- Veritabanı erişim esnekliği
- Farklı IVR veya santral ortamlarıyla entegrasyon esnekliği
- Sanal POS desteği (kredi kartı tahsilat vb..)
- Menü kişiselleştirme desteği
- Müşteri segmentasyonu oluşturabilme
- Detaylı raporlama ve log modülü