IP IVR
IP IVR

Biltam IP IVR (Etkileşimli Yanıt) çözümleri ile, kullanıcı tuşlu telefon ve/veya sesli komutlar kullanarak telefon üzerinden işlemlerini gerçekleştirebilir.

Tipik bir IVR uygulamasında, sunulan seçenekler sisteme bağlanan kişi için seslendirilir, sistemde kalınan süre  boyunca yapılan/yapılabilecek işlemler konusunda rehberlik edilir ve işlemlerin tamamlanması için kullanıcının onayı alınır.


Neden IVR kullanmalıyım ?

  • Müşteri temsilcisine gerek kalmadan işlemlerin bilgisayar tarafından tamamlanmasına olanak tanır. Böylece iş gücü maliyetini en aza indirir.
  • Müşteri memnuniyetini artırır.
  • Operasyon verimliliğini artırır.
  • İşlemlerin güvenli ortamda yapılmasına olanak tanır.
  • Gelen çağrılar ve yapılan işlemler ile ilgili detaylı raporlama sağlar.
  • Aynı anda birçok müşteriye hizmet verebilir, böylece verimliliği en üst seviyeye çıkartır.


Özellikler

  • Dinamik senaryo hazırlama aracı (Dialog Designer Suite)
  • Entegre TTS (text-to-speech) modülü
  • Entegre SR (speech recognition) modülü
  • Inbound-outbound çalışabilme
  • Yeni nesil protokol desteği (SIP-TAPI)
  • Tek server üzerinde birden fazla senaryo çalıştırabilme
  • Veritabanı erişim esnekliği
  • Farklı IVR veya santral ortamlarıyla entegrasyon esnekliği
  • Sanal POS desteği (kredi kartı tahsilat vb..)
  • Menü kişiselleştirme desteği
  • Müşteri segmentasyonu oluşturabilme
  • Detaylı raporlama ve log modülü


Facebook Linkedin
SERVİSLER