Plantronics çözümleriyle 13. Contact Center Fuarındayız
11 Ekim 2017
Plantronics çözümleriyle 13. Contact Center Fuarındayız

Bini aşkın sektör temsilcisini aynı çatı altında buluşturan ve Türkiye’nin en kapsamlı çağrı merkezi organizasyonu olan Contact Center Günleri, bu yıl 19 – 20  Ekim  2017 tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenecek.

Bu yılki ana teması  “5 N 1G” olan konferansta, Ne? Neden? Nasıl? Nerede? ve  Ne Zaman? sorularıyla çağrı merkezlerinin tüm “N”leri ele alınırken, Güvenlik de bu temanın merkezinde yer alacak.  Bina güvenliği, data güvenliği, çalışan güvenliği,  fraud, turn over, sektörel farklılıklar, digital pazarlama ve çok daha fazlası konferans gündemine taşınacak konular arasında yer alacak.

Çağrı merkezi endüstrisinin gelişim sürecinde itici güç oluşturmak amacıyla hayata geçirilen Çağrı Merkezi Günleri Türkiye’deki sektör temsilcilerinin dünya çapındaki trendleri ve sektörel yenilikleri takip edebilmelerine olanak sunarken, eşzamanlı gerçekleşen  Çağrı Merkezi Fuarı 2 gün süresince ziyaretçilerine ev sahipliği yaparak  sektörel iletişimin en önemli adresi olmayı bu yıl da sürdürecek.

Fuar 09.00 – 17.00 saatleri arasında ücretsiz olarak ziyaret edilebilir.

 

Fuar hakkında detaylı bilgi için

Fuar davetiyesi için

Plantronics ürünleriyle ilgili detaylı bilgi için



Facebook Linkedin
HABERLER