Haberler
  • TÜM YILLAR
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
Ses, Görüntü ve Konferans Sistemlerinden İşbirliği Çözümlerine Dönüşüm

Ses, görüntü ve konferans sistemlerinde yaşanan en büyük değişim bu altyapıların günümüzde İşbirliği Çözümleri adı altında bir çatıda toplanarak hem birbirleriyle hem de klasik iş süreçleriyle entegre hale gelmesidir. Sanal toplantı odası üzerinden yapılan  bir çoklu konferans görüşmesine  isteyen telefonla, isteyen videokonferans ile isteyen WEBRTC protokolü ile inretnet tarayıcı program üzerinden katılabilmektedir.  Biltam İşbirliği Çözümleri Direktörü Tamer Özbay’ın verdiği bilgilere göre, yeni nesil İşbirliği çözümünden beklenen öncelikler ise HD kalite, bulut desteği, sanallaştırma, kolay kullanım, entegre tasarım, mobil kullanıcı desteği, anlık mesajlaşma ve içerik paylaşımı şeklinde özetlenebilir.


HD Kalite: Yeni nesil ses, görüntü ve konferans sistemlerinde yüksek veri iletim hızı sayesinde HD veya full HD kalitesinde görüşme yapılabilmektedir.  En son çıkan videokonferans sistemlerinde hem kamera hem de kodek 4K çözünürlükleri desteklemektedir. Görüntünün yanında genişband destekli ses sıkıştırma algoritmalarının (OPUS) kullanımı sayesinde sesler HD kalitesinde iletilmektedir. Böylece konferans esnasında yaşanan göürşme deneyimi kullanıcıları çok daha fazla tatmin etmektedir.


Bulut Desteği: Günümüzde şirketlere kurulan İşbirliği çözümünün hem müşteri altyapısında çalışabilmesi  hem de bulut bazlı çalışmayı da desteklemesi beklenmektedir.  Bu şekilde ilk yatırım maliyeti düşük tutularak talep edilen iletişim hizmetleri servis olarak internetteki bulut servisi üzerinden kolayca alınabilmekte ve hızlıca kullanmaya başlanabilmektedir.


Sanallaştırma Desteği: İşbirliği çözümlerinin altyapısını oluşturan konferans ve iletişim sunucularının sanallaştırma desteği sunması beklenmektedir.  Bu şekilde hem yedeklilik hem de donanım bağımlılığı ortadan kalmaktadır. Bir problem çıkması veya konfigürasyondan geri dönülmesi gerektiğinde basit bir işlemle yapılabilmektedir.


Kolay Kullanım: Diğer bir değişim ise bu sistemlerin yönetim arayüzü olarak dokunmatik panellere ve menu arayüzlerinin daha çok görselliğe sahip olmasıdır. Günlük hayatımızın her alanına giren dokunmatik ekranlardaki deneyimin benzeri bu konferans sistemlerinin yönetim paneline de yansıtılmaktadır.


Entegre Tasarım: Bir başka öncelik ise oda tasarımı, estetik ve kolay kullanım açısından tamaman ekran, kodek, kamera, hoparlör ile entegre vidoekonferans sistemlerinin kullanılmasıdır. Bu tarz full entegre sistemler sayesinde hem oda tasarımı hem de sistem kurulduğunda son kullanıcıların yaşadığı videokonferans deneyimi yüz yüze görüşmeye en yakın halini almaktadır.


Mobil Kullanıcı Desteği: Diğer bir öncelik ise son kullanıcıların akıllı telefon, tablet veya PC’leri üzerinden bir uygulama üzerinden veya webden bir link tıklayarak çoklu konferanslara veya bire bir görüşmelere katılması beklenmektedir. Böylece şirket dışındaki mobil çalışanlar da işbirliği çözümlerini kullanabilmekte ve kurumsal düzeyde tüm çalışanlar bu iletişim altyapısından faydalanabilmektedirler.


Anlık Mesajlaşma ve İçerik Paylaşımı: Günümüzde günlük sosyal medyada kullandığımız birçok iletişim platformları iş dünyasında da kullanılmaktadır. Bundaki en büyük temel hedef ise  ekip arkadaşları ile bir mesajlaşma grubu kurup bunun üzerinden hızlıca anlık mesajlaşma ile iletişim kurmak, dosya veya link paylaşarak grup içinde bilgilendirme yapmaktır.  Kurumsal firmalara kurulan İşbirliği çözümleri içinde anlık mesajlaşma, grup mesajlaşma, dosya veya içerik paylaşımı çözümleri hali hazırda gelmektedir.


“Şirketler iş süreçlerinin başarılı bir şekilde ilerlemesinin ve sonuçlanmasının etkin bir ekip iletişimine, ortaklar, müşteriler ve uzmanlarla kurulan iyi bir işbirliğine dayandığını biliyorlar” diyen Tamer Özbay, açıklamalarını şöyle sürdürdü: “Kritik anlarda ihtiyaç duyulan uzmanlara ve bilgiye hızlıca erişildiği zaman müşteri karşısında pazardaki diğer oyunculara göre öne çıkılmaktadır. Bunun için iyi tasarlanmış işbirliği çözümleri altyapısının gerektiğinin farkındalar. İşbirliği çözümleri konsept olarak çeşitli teknolojilerden oluşan geniş bir kullanım alanına sahiptir. Şirketlerin bütçelerini dikkate alarak hangi teknolojilerin ilk aşamada kurularak kendi iş süreçlerine ve toplantı kültürlerine uygun geleceğinin belirlenmesi aşamasında zorluk yaşamaktadırlar.”

 

Tamer Özbay Röportajı | Ses, Görüntü ve Konferans Sistemlerinden İşbirliği Çözümlerine Dönüşüm | BT Haber I 14 Ağustos 2017 | Sayı 1134

devamını oku »
Bağlantınız Olan Her Yer Ofisiniz

Günümüz iş dünyası; kullanıcıların herhangi bir kimse ile gerçek zamanlı olarak, nerde olduklarına bakmaksızın iletişimde olmalarını ve ulaşmak istedikleri kişilere tüm iletişim yolları, iletişim araçları ve her türlü medya üzerinden ulaşmasını bekliyor. Giderek daha fazla işletme, klasik masaüstü çalışma ortamından uzaklaşmakta, zira artık daha fazla çalışan seyyar hale geldi. Bu kişiler hareket halindeyken, evden, çeşitli ofisler veya şubeler arasında gidip gelirken, dünya üzerinde herhangi bir yere seyahat ederken çalışabilmekteler. Böylesi dinamik çalışma ortamlarında, işletmelerin kendi içinde veya müşterilerle her zaman, her yerde etkin şekilde iletişim kurabilmesi çok önemli. Bu amaçla ses, görüntü, konferans, durum bilgisi, anlık mesaj, sesli mesaj, faks, e-posta ve mobil haberleşmenin bir araya gelmesini ve iş süreçleriyle entegrasyonu sağlayan IP tabanlı Tümleşik İletişim Çözümleri geliştirildi.

Biltam İşbirliği Çözümleri Direktörü Tamer Özbay, Tümleşik İletişim Çözümünü oluşturan temel unsurları şöyle sıraladı: IP Tabanlı Çağrı Kontrol Ünitesi (IP PBX), Anlık Mesajlaşma ve Durum Sunucusu, Tümleşik İletişim Uç Sistemleri ve Ses Ağ Geçitleri. Tamer Özbay’ın dikkat çektiği gibi, Tümleşik İletişim Çözümü altyapısına kurumun ihtiyaçları paralelinde ek çözümler de eklenebiliyor ve sistemin bir parçası gibi çalışabiliyor.

Bu faydaları göz ardı etmeyin: Doğru bir Tümleşik İletişim yapısının kurumun iş süreçlerine kazandırdığı avantajları İşbirliği Çözümleri Direktörü Tamer Özbay, şöyle örneklendirdi;

Tüm lokasyonlarınız için tek IP santral: Kurumunuz merkez veri merkezi içerisindeki tek bir IP santral ile tüm grup şirketlerine, tüm lokasyonlarınıza hizmet verebilir. Tüm bu lokasyonlar tek bir santrale, yani tek bir dahili numara planına sahip olur, birbirleri ile ücretsiz görüşürler. Tüm grup şirketlerine, tüm çalışanlara tek bir merkezden sesli mesaj kutusu veya tüm grup şirketleri için tek bir merkezden çağrı merkezi (contact center) hizmeti verilebilir. Tüm aramalar tek bir merkezden raporlanabilir, alternatif telefon operatörleri ile avantajlı telefon görüşmesi anlaşmaları yapılabilir, cep telefonu aramaları tek bir merkezden yapılabilir ve her noktada ayrı ayrı yatırım gerekmez.

Lokasyondan bağımsız mobil iletişim: Kurum çalışanları için internete veya şirket network altyapısına bağlı oldukları her yer kendi ofisleri demek. Sadece internete bağlı olmaları yeter. Örneğin laptop üzerine kurulacak bir yazılım ve kulaklık/mikrofon aracılığıyla bunu yapmak mümkün. Şirket içi veya dışından herkes sizi şirket dahili numaranızdan arayabilir. Şirkette masanızdaki telefon çalarken, aynı anda bilgisayarınızdaki uygulama da çalar. PC’ye bağımlı değilsiniz, mobil uygulamalar sayesinde internete bağlı her yerde masa telefonunuz yanınızda.

Düşük işletim maliyetleri: Artık tek bir santral var ve bu da standartlara uygun tasarlanmış kurum veri merkezinde. Diğer tüm lokasyonlardaki santraller ve bakım anlaşmaları çöpe atılabilir. Yüksek kalitede telefon hizmeti tüm grup şirketleri için tek bir merkezden ve aynı standartlarda sunulur, tek bir noktadan raporlama alınır ve kaynakların tüm şirket için verimli şekilde kullanılması sağlanır. Örneğin bugün birçok şirketin farklı lokasyonlarında mevcut eski nesil santrallerine bağlı onlarca akü bulunmakta. Yeni yapıda ise hiçbir yerde akü yok.  

Hızlı aksiyon: Dünyanın herhangi bir yerinde yeni bir şube veya grup şirketi açılmak istenirse, santral konusunu düşünmeye gerek bile yok. Sadece kullanıcılara telefonları göndermeniz yeterli. Diğer tüm kurum çalışanlarıyla aynı kalitede hizmeti hemen almaya başlayabilirler.

Ofis içi ve kurum içi taşınmalar: Ofisiniz yeni yapılanma sonrası 5. kata taşındı diyelim. Sorun yok. Telefonunuzu en yakın network prizine takmanız yeterli. Ayar yok, eskisi gibi çalışmaya devam edebilirsiniz. Levent’teki göreviniz değişti ve artık Avcılar’da çalışacaksınız. Dahili numaranız değişmesin istiyorsanız, telefonunuzu yanınızda götürmeniz yeterli. Evden internet aracılığıyla güvenli şekilde şirketinize bağlanabilirsiniz.

 

Tamer Özbay Röportajı | Bağlantınız Olan Her Yer Ofisiniz | BT Haber I 17 Temmuz 2017 | Sayı 1130

devamını oku »
Plantronics ile Akıllı Toplantı

 

24 - 28 Temmuz 2017 tarihleri arasında
Biltam’ın Facebook ve Linkedin sayfaları üzerinden düzenleyeceği kampanyaya #akillitoplanti yazarak arkadaşınızı etiketleyip aşağıdaki karakteristik özelliklerden hangisine sahipse numarasıyla beraber yorum yaparak çekiliş sonucu ile Voyager Focus kazanabilirsiniz.

 

 

Etkinliğe katılan tüm kullanıcılar katılım koşullarını kabul etmiş sayılırlar. 

 

1- Plantronics Kampanyası 24.07.2017 - 10:00 ile 28.07.2017 - 23:59 tarihleri arasında Biltam firması tarafından düzenlemektedir.

2- Kampanya tarihleri arasında, kullanıcılar “En iyi ve En Kötü Yedi Toplantı Katılımcısı” gönderisinin altına yorum yaparak katılabileceklerdir.

3- Gelen yorumlar arasından online çekiliş sistemi kullanılarak belirlenen 5 kişi “Plantronics Voyager Focus” kulaklık sahibi olacaktır.

4- Yarışma sonunda kazanan kişiler 02.08.2017 tarihinde Biltam.com.tr’nin Facebook ve Linkedin hesapları üzerinden duyurulacaktır. Kullanıcıların yanlış Ad-Soyad bilgilerinin olmasından Biltam sorumlu değildir. Hediye kazanan katılımcılar kendilerinden istenen bilgileri 09.08.2017 Çarşamba günü saat 18:30’a kadar göndermeleri gerekmektedir. Aksi takdirde hak kazanımı yedek talihlilere geçecektir.

5- Her başvuru sahibi kampanya süresince sadece bir kez katılım gösterebilir. Birden fazla katılım göstermesi durumunda sayı gözetmeksizin bir sayılacaktır.

6- Biltam kampanya kazananlarını yazılı ya da dijital medyada kişi hak ve özgürlüklerini zedelemeyecek şekilde duyurma hakkına sahiptir.

7- Biltam A.Ş. Kampanya kurallarında bilgilendirme yapmadan değişiklik yapma hakkına sahiptir. 

 

 

'' Plantronics ile Akıllı Toplantı Kampanyası ‘’ Çekiliş Sonuçları 

Akıllı Toplantı Kampanyası 24.07.2017 ve 28.07.2017 tarihleri arasında Biltam tarafından düzenlenmiştir. Çekiliş sonucu Plantronics’ten 5 adet Voyager Focus kazanan talihlilerin hediyelerini almak için en son 09.08.2017 tarihine kadar güncel iletişim bilgilerini plantronics@biltam.com.tr adresine göndermeleri gerekmektedir.
 
Kazanan Talihliller 
İhsan Emre Eryuksel
Sinem Tirkes
Serdar Kara
Murat Yılmaz
Aret Tunc
devamını oku »
Cicso Jabber ile İşbirliği Her yerde

Cisco Jabber popüler adıyla chat ya da diğer adıyla anlık mesajlaşma telefon etmenin gerekmediği durumlarda, hızlı iletişim için kullanılan pratik bir yöntemdir.

Cisco Jabber çözümü Cisco'nun İşbirliği çözümleri altında yer alan Mobil İşbirliği çözümlerinin temel taşını oluşturmaktadır. Mobil çalışanlar için akıllı telefonlara,  tablet PC'lere ve normal PC'lere kurulabilen ve aynı son kullanıcı ara yüzüne sahip All-In-One tümleşik iletişim  uygulaması ve mobil yazılımdır.

Cisco Jabber sayesinde son kullanıcılar hem anlık mesajlaşma (IM), anlık durum bilgisi (Presence) , sesli görüşme, görüntülü görüşme ve aynı zamanda çoklu sesli ve görüntülü konferansa katılma gibi uygulamalar yapabilmektedirler.  Ayrıca klasik TelePresence görüşmelerinde olduğu gibi doküman paylaşımı da Cisco Jabber üzerinden yapmak mümkün. Böylece istediğiniz kişilere ofis dışında olsalar dahi ulaşabilirsiniz. Fakat anlık mesajlaşma sacede bir başlangıçtır.

Anlık mesajlaşma anahtar bir iletişim aracıdır. Kurum içindeki ilgili kişiye hızlıca ulaşılması, kritik bir sorunun hemen cevaplanması veya bir fikrin paylaşılması, çalışanların daha üretken ve işbirlikçi olmasını sağlamaktır.

Fakat bazı durumlarda iletişim ve işbirliği için mesajlaşmaktan daha fazla gerekebilir. Cisco jabber işte bu sebeple kurumunuz için doğru tercih olacaktır.

Pratik bir anlık mesajlaşma sistemine ek olarak Cisco Jabber sayesinde akıllı bir çok yeteneğe sahip olurusunuz.

İşte Cisco Jabber'ı tercih etmeniz için 7 neden

1-Anlık mesajlaşma anlık cevaplama anlamına gelmektedir

Elektronik postaya göre çok daha hızlı bir ileltişim olmaktadır.

Kimin online olduğunu görebilir ve ihtiyacın olan cevabı anında alabilirsin.

2-Meşguliyet arttıkça Cisco Jabber size daha çok yardımcı olur

Cisco Jabber size telefon veya email kanallarını kullanamadığımız durumlarda ek bir iletişim kanalı sunmaktadır. Yapmak zorunda olduğunuz işler arttıkça, Cisco Jabber diğer iletişim kanalları ile de entegre çalışır.

3-Kolayca dosya paylaşımı. Üstelik masaüstü ekran görüntüsü ses ve videonuzu içerecek şekilde

Cisco Jabber ile dosya paylaşımı yapabilirisiniz. Çalıştığınız ekran görüntüsünü iletişim kurduğunuz kişiye gösterebilir ve hatta ekranın belli bir bölümünü seçip resim olarak paylaşabilirisiniz. Bunlara ek olarak, aranızda yaptığınız ikili mesajlaşmayı grup mesajlaşmayı grup mesajlaşmaya döndürebilir, dilerseniz sesli ve görüntülü çoklu video konferans görüşmesine çevirebilirsiniz.

4-MS Exchange ile basit ve etkili entegrasyon sağlar

Cisco Jabber halihazırda kullanmakta olduğunuz ofis ürünleri ile birlikte çalışmaktadır. Çalışma takviminizi ve kontak kişilerinizin meşguliyet durumunu görebilmektedir. Bunun için başka bir pencere açmanıza gerek yoktur.

5-Herhangi bir yerden herhangi bir mobil cihazla erşilebilir olursunuz

Cisco Jabber IOS ve Android  işletim sistemi içeren tüm sistemlerde çalışır. Böylece lokasyon bağımsız olarak her zaman online olabilirsiniz.

6- Cisco Jabber kimlik hırsızlığı ve sızma riskini engeller

En kullanıcılarına yönelik anlık mesajlaşma sistemleri mevcur iş süreçlerimizi hacker’lara açık hale getirilir. Cisco Jabber kuurmsal düzeyde güvenlik sağlar ve şirket güvenliğini korur.

7-Biltam iş dünyasına yönelik yüksek servis kalitesi ve güvenirlilik sunmaktadır

Cisco Jabber uygulamasını 3 yıldır Cisco tarafından yılın işbirliği çözümleri iş ortağı seçilen Biltam ile gerçekleştirerek Cisco Jabber’ın daima çalışacağından ve güvenirliğinden emin olabilirisiniz

devamını oku »
Swift Güvenliği ile sisteminizi güvenilir hale getirin

Swift, tüm swift müşterileri için zorunlu gelecek temel güvenlik standartlarını yayınladı. Bu standartların uygulanması, Swift ağı üzerindeki müşteriler için güvenlik seviyesini artırıcak ve altyapılarında fraud önleme ve tespit etme çabalarında müşterileri daha da destekleyecektir. Bu standartların uygulanması, wire fraud dolandırıcılığına karşı devam eden mücadelede güvenlik bilincini  artıracaktır. 

Swift güvenliğinin sağlanması tüm Swift kullanıcılarının uyması gereken 3 ana kural ve 8 ilke ile belirlenmiştir. Sekiz ilke 16 zorunlu, 11 tavsiye denetimiyle desteklenmektedir. ,

 

 Swift Güvenliği

►Sisteminizi güvenilir hale getirin

İnternet erişimi kısıtlanması

Swift sistemlerinin diğer networklerinden ayrılması

Zaafiyet kontrolü

Fiziksel güvenlik

►Erişimleri sınırlayan

Kullanıcı hesap güvenliği

Kullanıcı hesap yönetimi

►Tespit edin ve cevap verin

   Anormal sistem aktiveleri takibi

  Olay müdahalesi ve bilgi paylaşımı 

Biltam bu zorunlulukarından dolayı ortaya çıkan ihtiyaçların karşılanması için Swift güvenliğine yönelik denetim hizmeti sağlıyor. 

Fiziksel topolojnin analiz edilmesi

Mantıksal topolojinin analiz edilmesi

Swift networkünde kullanılan cihazların güvenlik konfigurasyonların incelenmesi

Swift networkünde kullanılan sunucu, client ve aktif cihazların zaafiyet taraması. 

Web uygulama tarama hizmeti

Raporlama ve iyileştirme önerileri

devamını oku »
Kurumunuzu E-mail tabanlı ataklardan koruyun

Eposta kurumlar için kritik bir iletişim aracıdır, aynı zamanda sizi ciddi tehlikelere maruz bırakan bir çözümdür. Radicati grubunun 2012-2016 yılları için yayımladığı “Email Statistic Report”  güvenlik zafiyetlerinin faturasının yaklaşık $4.5 milyon dolar olduğu ve bir numaralı tehdit vektörünün e-mailer üzerinden geldiğini açıklamıştır. Karmaşık ve kişisel bilgiler ile sosyal mühendislik yöntemleri kullanan hedefli saldırılar bu tehditlerin tespit edilebilmesini de zorlaştırmaktadır.

Eposta atakları iş sürekliliğini ve servis kalitesini doğrudan etkileyen ana tehditlerden birisidir. Üstelik tehditler gün geçtikçe daha tehlikeli ve karmaşık bir hal alıyor ve solucanlara, harmanlanmış birleşik tehditlere ya da truva atlarına dönüşebiliyor. Peki performanstan ve zaman kaybından ödün vermeden bu truva atlarını dışarıda tutmak mümkün olabilir mi?

Bir çok korumayı içinde barındıran tek bir çözümle spam, oltalama saldırıları ve data sızıntılarını engellemek mümkündür. Gelişmiş malware tespit sistemi ile henüz tespit edilememiş tehlikelerden korunmaya başlayabilirsiniz ister kurum içinde isterseniz de cloud mimaride kolayca e-posta güvenliğinizi dakikalar içerisinde aktif ederek tehditlerin bir adım önünde yer alabilirsiniz. 

             Malware tespit sisteminin faydaları 

Gelişen ve karmaşıklaşan e-posta ataklarına karşı kolayca korunun.

Bulutta barındırılan tehdit zekası sayesinde hızlı ve gerçek zamanlı koruma sağlayın.

Giden mailleriniz için data sızıntısı  mekanizması (dlp), mail şifreleme hizmetlerinden faydalanın.

Proaktif koruma sağlarken hedefe yönelik kimlik avı saldırılarını durdurun. 

Lokal,bulut ya da hibrid yapı esnekliği ile kurulum seçenekleri ile yapınıza en uygun çözümü oluşturun.

devamını oku »
Dijital Dönüşüm “ASAP” Veri Merkeziyle Başlıyor

İşletmeler olağanüstü rekabet baskılarıyla karşı karşıyalar. Her sektör ve endüstrideki oyuncular, başarılı olmak ya da hayatta kalmak için değişen ortamlara hızla uyum sağlamak zorundalar. BT liderleri için bunun anlamı nedir? Dönüşüm artık tüm cephelerde.

İşletmelerde dijital dönüşümü zorunlu kılan unsurlar, BT organizasyonlarını da dönüşüm sürecine zorluyor. Şirketler, müşterilerine ve çalışanlarına sundukları uygulamalarla yaşıyor veya ölüyorlar. Günde 24 saat gecikmesiz ve kesintisiz erişim artık “yeni normal” haline geldi. Müşteriler, istediklerini, istedikleri zaman alamazlarsa, başka yerlere gidebiliyorlar.

Şirket içi iş kolu yöneticileri giderek tüketiciler gibi davranıyor. İhtiyaçları olan kaynakları “hızlı bir şekilde” iç BT'den alamazlarsa, çözümü dışarıda ararlar. BT liderleri, sürekli değişen bu dünyada, “IT as a Service – ITaaS” koşullarını tekrar değerlendirmek zorundalar. Birbirinden izole sistemler yönetmek yerine, iş kullanıcıları için servisler oluşturmalı, sunmalı ve yönetmeliler.

BT hizmet olarak (ITaaS) yeniden düşünmeye ihtiyaç duyuyorlar. Teknoloji silolarını değil işletme kullanıcıları için hizmetleri tanımlamalı, sunmalı ve orokstre etmelidirler. BT dönüşümü, herhangi bir işletme için başarılı dijital dönüşümün temel taşları arasındadır.

Cisco ' ASAP' Yaklaşımı 

Cisco ASAP veri merkeziyle başlayan, Cisco’nun dijital dönüşümü gerçekleştirme stratejisinin kilit bir ayağını oluşturuyor. ASAP; Analiz etme, sadeleştirme, otomatikleştirme ve koruma anlamına geliyor. Cisco, müşterilerin veri merkezi ve eski BT altyapılarını, uygulama performansını en üst düzeye çıkaran, riski azaltan ve dijital dönüşüm yolculuklarını yönlendirmek için operasyonel çevikliğini artıran bir hibrid-BT çözümü ile modernize etmeye odaklanmıştır. Cisco, “private”, “managed” ve “public” bulut ortamlarında çalışan, “Converged” ya da “Hyper-Converged” altyapılar sunuyor.Böylece müşterilerin geleneksel ve bulut bazlı uygulamalarını, farklı ortamlarda çalıştırma esnekliğine kavuşmuş olurlar. 

ASAP adı verilen bu mimari yaklaşım “Analiz Et (Analyze), Basitleştir (Simplify), Otomatikleştir (Automate), Koru (Protect)”, analitik, basitlik, otomasyon ve korumayı bir arada sunuyor. Böylece endüstri lideri veri merkezi ağları, güvenlik, “converged” altyapılar ve yazılım temelli çözümleri, hibrit-bulut çözümleri üzerinde sunulur. Bununla birlikte, ‘’ASAP” veri merkezi mimarisi ile iş ve altyapı modernizasyonu gerçekleştirebilirsiniz. 

Analiz her şeydir (Analyze) : Tüm uygulama ve operasyon performansınızı, hangi veri merkezinde ya da bulutta olduğununa bakmaksızın ayrıntılı ve gerçek zamanlı olarak bilin ve öğrenin. Uygulama davranışlarındaki değişiklikleri daha hızlı yönetin, anormallikleri ve tehditleri gerçek zamanlı olarak giderin.

Sadelik hız demektir (Simplify): Çevik programlama, sürekli uygulama geliştirme ve hibrid bulut mimarisi üzerine kurulum sağlamak için; yüksek verimli hesaplama, depolama, ağ ve güvenlik çözümleri portföyüyle altyapınızı hızlandırın. BT yöneticileri, bu altyapıda entegre analitik ve iş zekası yetenekleri ile birlikte yeni hız ve verimlilik seviyelerinde, modern BT ve bulut kullanım modelleriyle uyumlu hale getirmek için BT altyapılarını bir hizmet olarak sunabilirler.

Otomasyon işinizi hızlandırır (Automate): Entegre analitik ve programlanabilir arayüzler, yaygın otomasyon için fırsatlar yaratır; böylece BT ve iş, gerçek zamanlı olarak gereken uygulama değişikliklerine daha hızlı yanıt verebilir. BT birimleri, tüm ağ, hesaplama, depolama ve güvenlik çözümleri üzerinde birleştirilmiş bir politika oluşturarak, iş kolları için isteğe bağlı bir self-servis sağlama ortamı oluşturabilir.

Şimdi koruyun (Protect): Güvenlik tehditlerini azaltın ve BT’nin çevikliğini engelemeyecek bir uyumluluk modeli uygulayın. Otomatik BT politikalarına çevrilen ve ilgili cihazlara kolaylıkla uygulanabilen güvenlik politikaları geliştirin. BT'nin, yapılanları korumak yerine, sıradaki şeylere odaklanmasına izin verecek risk ve tehditleri azaltmak için, her şeyi izleyip analiz ederek risk ve tehditleri azaltın.

Neden Cisco ASAP?

Cisco’nun temel farkı, her ASAP bileşenini entegre ederek, hibrid BT altyapınızı bir değişim motoruna çevirmesidir.

Cisco ASAP, operasyonları güvenli bir şekilde otomatikleştirmenize olanak tanıyan basit ve tümleşik bir platformda paylaşılan gerçek zamanlı analizlere olanak tanır, böylece yeniliklere devam etmenizi ve yeni fırsatlar yakalamanızı sağlayacak verilerle beslenmeye devam edebilirsiniz. Böylece bu paradigma,değişim ve başarıyı körükleyen bir çark etkisi yaratır. 

Cisco ASAP faydalarını sıralayacak olursak ;

Hibrid-BT Dönüşümü: Bulutun avantajlarını uygulama-merkezli bir modelle hemen kullanmaya başlayın.  Böylece BT organizasyonunuz, uygulamaları,  kurum içi veri merkezi ya da bulut olduğuna bakmadan "en iyi operasyon ortamı”nda kullanmak için hibrid-BT dönüşümüne hazır olacaktır.

Çevik ve Güvenli: Çevikliği ve güvenliği aynı anda elde edin. BT departmanlarının yönetişim ve uyumluluğunu sürdürmesine olanak sağlayarak, iş kolu yöneticileri ve uygulama geliştiricilerin altyapı ihtiyaçlarına hızlıca cevap verin.

Uygulama Performansınız Maksimize Edin: Uygulamalarda herhangi bir gecikme veya hizmet kesintisi olmadan,  tutarlı ve güvenilir bir kullanıcı deneyimi sağlayın.

devamını oku »
NetApp FlexPod ve Cisco Data Center Etkinliği @Ankara

20 Nisan 2017 Perşembe günü Biltam, NetApp ve Avnet işbirliğiyle düzenlenecek etkinlikte, NetApp FlexPod ve storage çözümleri ile Cisco Data Center çözümlerini dinleyebileceksiniz.

Program

 13.30 - 14.00

 Kayıt

 14.00 - 14.15

 Açılış Konuşması

 14.15 - 15.15

 Yeni Nesil Veri Merkezi Mimarilerine Cisco Yaklaşımı
 Barış Varış - Veri Merkezi Mimarı, Cisco

 15.15 - 16.15

 Cisco ACI Çözümleri
 Mehmet Göktaş - Sistem Çözümleri Direktörü, Biltam

 16.15 - 16.30

 Kahve Molası

 16.30 - 17.00

 FlexPod ve Avantajları
 Engin Çakıcı - Flexpod Müşteri Yöneticisi , Avnet

 17.00 - 18.00

 NetApp ile Yeni Nesil Veri Yönetimi
 Levent Kaptanoğlu - SE Takım Lideri, NetApp

 18.00 - 20.00

 Akşam Yemeği 

 

Kontenjanımız sınırlı sayıdadır. Katılım durumunuzu en geç 14 Nisan tarihine kadar bildirmenizi rica ederiz.

LCV: Hafize Kılıç | +90 (549) 719 48 10 | +90 (312) 440 77 57 | hkilic@biltam.com.tr

Etkinlik fotoğrafları için tıklayınız.

 

 

 

devamını oku »
Cisco Data Center PoC Altyapımız Hazır!

Cisco çözümleriyle hazırlanan Data Center PoC ortamımızda şu bileşenler yer almakta.

  • Cisco HyperFlex Çözümü
  • Cisco Nexus 9000 ve 5000 Serisi Data Center Switch'leri
  • Cisco 5100 Serisi Blade ve Cisco C240 Serisi Rack Sunucular
  • Cisco 6100 Serisi Fiber Interconnect'ler
  • Cisco ACI Çözümü
  • Cisco FirePower NG Firewall Çözümü

En kapsamlı Cisco Data Center PoC ortamlarından biri olan altyapı, her türlü demo ve testler için hazır!

Demo, PoC istekleriniz ve uzmanlarımıza ulaşmak için tıklayınız.

devamını oku »
Adım Adım Shopper Marketing Etkinliği - II

Shopper Marketing, Location Analytics, Kasasız Ödeme, Hızlı Sipariş ve Akıllı Alışveriş Deneyimi konularında perakende sektörüne yaratıcı, akıllı ve basit teknolojiler sunan wingy, teknoloji devi Cisco ve Biltam’ın katkılarıyla, Kolektif House Levent / İstanbul’da, 12 Nisan 2017 tarihinde, kapsamlı bir etkinlik gerçekleştirecek.

Perakende sektörü ve zincir mağazaların; CEO, CIO, CMO, pazarlama yöneticisi ve omni-channel stratejistleri için kaçırılmaması gereken bir etkinlik.

Katılımcılara wingy tarafından önerilen tüm teknolojilerin canlı demoları Biltam’ın sağladığı Cisco Meraki altyapısı üzerinden gösterilecek. Bunun için ACME butik adında gerçek bir mağaza konsepti ve ACME coffee adında sanal bir kahve dükkanı yaratıldı. Bu sayede katılımcıların canlı wingy deneyimini yaşamaları sağlanacak.

Biltam önderliğinde daha önce 2 Şubat 2017 tarihinde düzenlenen wingy: Adım Adım Shopper Marketing etkinliği katılımcılar tarafından yoğun ilgi görmüştü.

LCV: cisco@marsmice.com | Doğaç Pekmen | +90 212 274 36 56

Etkinlik fotoğrafları için tıklayınız.

devamını oku »