Yönetilen Servisler
Yönetilen Servisler



Facebook Linkedin
İşletmenlik Servisleri Müşterimizin ihtiyaçlarına ve altyapılarına uygun olan modele göre belirlenen bu servisler  müşterilerimizin BT operasyonlarının bir kısmını veya tamamını kapsayabilir. Örneğin ağ İzleme ve IP Telephony sistemleri İşletimi, müşterilerilerimizin yerel alan (LAN) ve geniş alan (WAN) ağ altyapılarında yer alan network ürünlerinin (router, switch, modem, AP, Voice Gateway, IP telefon vb.) kurulumlarını, donanım ve sistem yazılım sorunlarının giderilmesini ve sorunsuz çalışmasını sağlamak üzere, uzaktan network izleme yazılımları kullanılarak ve belirli servis seviyelerine uygun olarak uzaktan ve yerinde verilen teknik destek hizmetlerimizdir. Çağrı bazlı veya servis seviyesi esaslı (SLA)olarak yürütülür, yönetilir.
incele oku »
Yardım Masası Servisi (Ekip Oluşturma/Yönetim) Yardım Masası çağrı bazlı yürütülen/yönetilen tüm BT operasyonlarına/hizmetlerine ilişkin servis taleplerini (çağrı) alma, açma/kaydetme, çözüm geliştirme, yönlendirme, izleme, ölçümleme, raporlama ve kapatma işlemlerinin gerçekleştirildiği sistem ve bu sistemin üzerinden sunulan bir servistir. Yardım Masası, müşterilerimiz tarafından servis süreleri içerisinde iletilen tüm çağrıların analizinin gerçekleştirildiği, destek kapsamı içindeki problemlerin çözümlendiği veya yönlendirildiği, “temel erişim merkezi” olarak çalışan yerdir.
incele oku »