Proje yönetimi ve kurulum hizmetlerinden, bakım destek hizmetlerine, garanti hizmetlerinden, dış kaynak kullanımı hizmetlerine, Organizasyonlara Bilişim altyapısı sağlama hizmetinden, BT sistemleri taşıma hizmetlerine kadar Bilişim Teknolojileri (BT) hizmetlerinin tamamını sağlıyoruz. Alanlarında tecrübeli ve en üst uzmanlık sertifikalarına sahip uzman danışmanlarımız ile tüm Türkiye ve yakın ülkelerde faaliyet gösteriyoruz.
Kulakiçi Bluetooth Kulaklık Önerileri Kulakiçi bluetooth kulaklık önerileri olarak sizlere Poly markasında en tercih edilen kulakiçi bluetooth kulaklıkları tanıtacağız.En iyi kulakiçi bluetooth kulaklık tavsiyelerilistesinde geçmeden önce bu tür bir kulaklık seçerken dikkat etmemiz gereken kriterleri tanıyalım.Kulakiçi bluetooth kulaklık alırken dikkat edilmesi gereken kriterlerTeknolojinin ilerlemesi doğrultusunda cihazların küçüldüğünü, artık daha büyük işleri daha küçük cihazlarla yapabildiğimizi biliyoruz. Artık bir kulaklıktan en iyi verimi alabilmek için kablolu ve büyük olması şart değil. Poly bluetooth kablosuz kulaklıklar, ANC (Aktif Gürültü Engelleyici) özelliğiyle ofisteki çalışma ortamını aratmayacak sessizliği ve se
Kablosuz Çağrı Merkezi Kulaklıkları Poly kablosuz kulaklıkları ile kablo karışıklığından kurtularak çalışanlarınıza daha rahat bir görüşme deneyimi sunabilirsiniz. Çalışanlarınız ofis içinde 120 ve 150 metreye kadar çekim özelliği sağlayan kulaklıklar ile görüşme sırasında dahi rahatça hareket ederek bağlantı sorunu yaşamadan masa veya dolaplarındaki dosyalarını kontrol edebilir ya da soru sormak için yöneticilerinin yanına gidebilirler. Böylece müşteriyi hatta bekletmelerine gerek kalmaz ya da çok az bekletmiş olurlar. Müşterinin memnun ayrılmasının yanında daha kısa zamanda daha çok müşteriye dokunma olanağı yaratmış olursunuz. Poly kablosuz kulaklıları kullanarak aynı çağrı merkezi ortamında daha çok çalışanı istihdam edere
Operatör Kulaklığı Nedir? Telefon görüşmelerinin yapılmasında aracı olan ve müşterilerin sorularına yanıt verebilme bilgi ve becerisiyle görev yapan personellere çağrı merkezi operatörü denir. Yani çağrı merkezi operatörü; telefon çağrıları vasıtasıyla müşterilerden gelen sorulara cevap vermek, şikayetleri yönetmek ve müşteri hizmetleri sorunlarına çözüm bulmakla görevlidir. Bilindiği gibi çağrı merkezi operatörü olarak mesaide bulunanlar için profesyonel bir iş süreci sağlayabilmek, doğru kulaklık tercihiyle mümkündür. Çağrı merkezi operatörlerinin müşterilerle iletişim durumundayken iş sürecini sağlıklı bir şekilde gerçekleştirebilmesi için gerekli donanımlara sahip olan kulaklıklaraoperatör kulaklığıdenir.Çağrı me
Poly ürün yelpazesini genişletti! Profesyonellere özel Voyager 6200 UC kulaklıkPoly, kurumsal kulaklık segmentinin amiral gemisi Voyager ailesinin son üyesiVoyager 6200 UC’yi tanıttı. Geliştirilmiş bluetooth teknolojisiyle kablo karmaşasını ortadan kaldıranVoyager 6200 UC, şık ve rahat tasarımıyla, aktif gürültü önleme (ANC) teknolojisini birlikte deneyimleme imkanı sunuyor. Poly, iş dünyasında ilgi gören kablosuz kulaklık seçeneklerine Voyager 6200 UC’yi ekleyerek kurumsal kulaklık segmentinde profesyonellere en fazla ANC özelliğine sahip stereo kulaklık seçeneği sunan marka olarak öne çıkıyor.Günlük hayatta veya iş ortamında dikkat dağınıklığının en önemli faktörü olan ‘gürültü’ Poly’in aktif gürültü önleme (ANC) sistemi s
Çağrı Merkezi Nedir? Çağrı merkezleri, kurumların müşterileri ile iletişimde oldukları departmanlardır. Bazı firmalar, müşteri ya da potansiyel müşterilerini çağrı merkezi aracılığı ile bulurlar. Abonelik sistemi ile çalışan firmalarda ise genelde aboneler firmayı arayarak sorun ya da taleplerini iletirler.InboundÇağrıMerkeziNedir?Müşteri ya da abonelerin firmayı aradıkları çağrı merkezleridir. Gelen aramalara istinaden talep ya da şikayet alınır gerekirse ilgili birime yönlendirilir, yardım, bilgi alma, işlem yapma gibi konularda destek verilir.Özellikle perakende satış yapan firmalar, sipariş almak için inbound çağrı merkezleri kurarlar. Birçok inbound çağrı merkezinde outbound çağrı merkezi görevi de yürütülm
Açık Ofis Ortamında Kullanılabilecek En İyi Çağrı Merkezi Kulaklıkları Açık ofisler birçok şirket çalışanının aynı yerde çalıştığı ortamlardır. Eski kapalı ofislerin tersine çalışanların birbirleri ile iletişimin hızlanmasını sağlayan açık ofisler yöneticilerin personellere daha rahat ve hızlı temas etmesini sağlar. Hızın çok önemli olduğu günümüzde açık ofisler işletmeler tarafından daha çok tercih ediliyorlar. Doğru ekipmanlar kullanıldığında iş verimini artıran açık ofisler, yanlış ekipmanlar kullanıldığında oluşan gürültü kirliliği yüzünden iş verimini düşürmektedir. Bu sebeple açık ofis ortamında tercih edilen En İyi Çağrı Merkezi Kulaklıkları hakkında bilgi vereceğiz.Açık Ofis Ortamında Çağrı Merkezi KulaklığıÇağrı merkezi olsun olmasın açık ofislerde gür
MS Teams Sertifikalı Çağrı Merkezi Kulaklıkları Poly markası olarak hem Skype Kurumsal hem de Microsoft Teams ile uyumlu cihazlar üretmekteyiz. Markamıza ait MS Teams sertifikalı çağrı merkezi kulaklıkları kullanıyorsanız bu cihazlardaki fiziksel düğmeleri kullanarak Teams ortak arama denetimi görevlerini hızlandırabilir ve basitleştirebilirsiniz.MS teams sertifikalı çağrı merkezi kulaklıklarıile evde, hareket hâlinde ya da gürültülü bir ortamda dahi ofis ortamındaymış gibi görüşmelerinize devam edebilirsiniz.Aktif Gürültü Önleyiciteknolojisi sayesinde müşteri görüşmeleri ile birlikte iş mülakatı veya toplantılarınızı da rahatlıkla yapabilirsiniz. Günümüz şartlarında birçok sebepten dolayı işveren ve personeller işlerini ofis dışındaki or
Çağrı merkezi kulaklıkları neden bu kadar önemli? İyi işleyen bir çağrı merkezi için müşteri temsilcisi ve müşteri arasındaki ilişkinin sağlıklı ilerlemesi gerekmektedir. Müşteri çağrı merkezini aradığında sorununu veya siparişini hızlıca bildirip kapatmak ister. Eğer arayan taraf müşteri temsilcisi ise neden arandığını anlamaya çalışan bir müşteri ile karşılaşacaktır. Nereden ve ne için aradığını hızlı ve doğru bir şekilde anlatabilen müşteri temsilcileri bir adım önce olacaktır. Hızın çok önemli olduğu günümüzde müşteri memnun ayrılacak, ikna veya satış oranları yükselecek bu da müşteri temsilcisinin moral, motivasyonunu yükseltecektir. Yüksek performans ve yüksek verimde çalışan müşteri temsilcileri firmanın değerini artıracaktır.Firmanı
Çağrı Merkezlerinde Ortalama Arama İşlem Süresini Düşürmede Kulaklık Etkisi Şirketler, çağrı merkezlerindeki görüşmelerin sürelerini düşürerek daha hızlı hizmet vermeye odaklanırlar. Çünkü böylelikle müşterilere daha hızlı hizmet sundukları gibi daha az istihdam ile daha çok müşteriye hizmet verebilirler. Aynı zamanda hazıra geçen temsilci sayısı artacağı için gelen çağrılar daha hızlı yanıtlanır ve servis seviyesi artar. Bu yüzden çağrı merkezi yöneticileri ortalama işlem süresini düşürmek için personel deneyimi, verimlilik takibi, arama yönlendirme, etkili müşteri yönetim sistemleri gibi birçok faktöre odaklanırlar.Bu faktörler doğru olmakla birlikte ortalama arama işlem süresini düşürmede kulaklıkların da önemi büyüktür. Birbirlerini sağlıklı şekilde duyamayan te
Poly Çağrı Merkezi Kulaklıklarının Avantajları Çağrı merkezleri kurumların müşterileri ile iletişimde olduğu departmanlardır. Dolayısıyla birçok kurumun en önemli departmanları olduğunu söyleyebiliriz. Çağrı merkezleri, dijital pazarlamanın hızla geliştiği günümüzde pazarlama, şikayet karşılama gibi birçok konuda hizmet vermeye büyüyerek devam ediyor. Seçeneklerin bollaşmasıyla firma bağlılığının azaldığı ve ister istemez hıza önem veren müşterilerin varlığı çağrı merkezlerinin önemini bir kez daha artırıyor. Diğer her şey gibi çağrı merkezleri de gelişim gösteriyorlar. Bu gelişime ayak uyduramayan kurumlar yavaş kalmakta müşterilere gereken hizmetleri zamanında verememekte buna karşılık maliyetleri artmaktadır. Bunun en temeldeki göster